Jippi!!

mammaFisk

Elsker forumet
Endelig kommer jeg inn her igjen. Sikkert ingen som husker meg. Men jeg har savnet å høre om hva som har skjedd...
Den nye bv har ikke villet samarbeide med pc'n min. Men hurra, i kveld gikk det

Jeg husker deg! 

Så koselig å se deg her da! Er dessverre ikke så mye liv her lenger,flesteparten her på mai flytta over til Facebook da det nye forumet kom.... Send meg en PM hvis du vil inn på gruppa vår på FB da - må være venner på FB for å slippe inn folk i gruppa.. :) 

Husker deg selvfølgelig;)

Veldig lite liv her nå da, så du har ikke gått glipp av noe som helst;)

Jeg å husker deg;) (jeg het SunPeace før da)

Så koselig å bli husket da :-)
Ser det er lite liv her. Det var i grunn veldig tris...
Er det liv på face da? Hva heter gruppa? Om jeg legger meg til, er det noen som godtar meg da?

Du må bli venn med en som må invitere deg også er det en annen som må godkjenne deg. kan godt prøve jeg men da må du legge meg til som venn heter Solfrid Pedersen

Som dirfloS sier - du må være venn med noen i gruppa så de kan legge deg til.. Etter at du er lagt til må en av admin godkjenne deg :) Jeg er en av admin, så hvis du vil inn, bare send meg en PM med navnet ditt, så kan jeg legge deg til eller slippe deg inn hvis noen andre legger deg til :)

Gruppa er hemmelig, så tror ikke den kan søkes opp i hele tatt uten invite.. 

Grattis med liten spire i magen lillebebis/ minibolle2012!!
Har lagt til en her inne som venn, men venter på å få tilgang til gruppa på facebook. Men skjer ingenting....

Har lagt til en her inne som venn, men venter på å få tilgang til gruppa på facebook. Men skjer ingenting....

mammaFisk skrev:

Har ikke kommet opp noen melding om at det er noen som ønsker tilgang der nå... Er jeg, lillebebis/MiniBolle og stinoa som er admin.. 
Men bli venn med en av oss, så ordner det seg kjapt :-) både jeg og stinoa er hvertfall pålogga på facebook nå :-)

Back
Topp