JIPPI

tojenter

Forumet er livet
jeg har fått på men en av buksene jeg brukte før jeg ble gravid[:D][:D][:D][:D] er litt trang, men jeg får den på meg

mine bukser å!!! [:D]  vi e tynn!! 

ORIGINAL: lillmammy

mine bukser å!!! [:D]  vi e tynn!

Om jeg er så veldig tynn er en anna sak, men er fremskritt at jeg får den på meg

ORIGINAL: ainakor79

ORIGINAL: lillmammy

mine bukser å!!! [:D]  vi e tynn!

Om jeg er så veldig tynn er en anna sak, men er fremskritt at jeg får den på meg

hehe... [;)] æ føler mæ tynn væffal,å dt e en deilig følelse... æ gikk opp 4 kilo i svangerskapet,å har gått ned 7!! enda så mye sjokolade æ stapper i kjeften... men æ regner md at plutslig bluser æ opp igjen!! [&o][8|]
etter første svangerskapet gikk æ ned først,å så gikk æ opp 15 kilo!! [:'(]

jeg kommer også oppi buksene mine!!![:D] dongriboksa mi var dypt savna i 7 måneder....[&:]

jeg har fått på men en av buksene jeg brukte før jeg ble gravid[:D][:D][:D][:D] er litt trang, men jeg får den på meg

spørsmålet er; får du den AV IGJEN OGSÅ??hehe bare tuller jeg.. grattis!

kjenner jeg blir misunnelig nå
ORIGINAL: BollaPinnsvin79

kjenner jeg blir misunnelig nå[:D]

Signerer[:'(]

samme her, og det er olabukse[:D]

Samme her! Prøvde mine gamle bukser i går - og de satt som bare det! Det "rant av" meg 14 kilo i løpet av første uken etter fødselen. Nå håper jeg bare at jeg ikke går opp igjen..... skal prøve å spise fornuftig.....

Back
Topp