Jippi

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Som sikkert noen har fått med seg så har jeg kanskje ikke hvert så glad i det siste..hmm

Men i morgen får jeg besøk av en kamerat fra haugesund[:)]
Så han skal sitte på bussen i hele natt (siden bilen ikke er helt go) bare for å treffe meg å jenta mi, jeg gleder meg kjempe masse[:)]

Godt med sånne venner!! [:D]

det er det[:)] 

Tenk å sitte på en buss som går halv 11 i kveld og er framme halv 6 i morra tidelig bare for å gjøre meg gla, kan ikke finnes bedre venn sier bare jeg[:)][:D]

ORIGINAL: MammanTilLukas

Så bra at noen fortsatt har venner som gidder når en har fått unge.....[8|]

Han er 28 og uten dame.. ingen grunn til å droppe hu som da har plaga han hver dag i snart et år..hehe[:D][:D]

Men han er en av få som fremdeles har lyst til å være med meg og ikke minst den eneste nesten som gadd å ha kontakt med meg når jeg var gravid..

Så koselig..Slike venner skal man ta vare på. Kos dere masse og god helg![:)]

ORIGINAL: Jenny27

Så koselig..Slike venner skal man ta vare på. Kos dere masse og god helg![:)]

signerer[:)]

Har hatt en kjempe fin helg og vi har kosa oss masse[:)] Selv om jeg har ei som ikke skulle sove om natta da..hehe

ORIGINAL: knerthen

Har hatt en kjempe fin helg og vi har kosa oss masse[:)] Selv om jeg har ei som ikke skulle sove om natta da..hehe

Så hyggelig å høre, regner med at det ikke ble noe sengekos da...du snakket jo om det innen fødselen...husker du?[;)]

ORIGINAL: gunnemor

Så hyggelig å høre, regner med at det ikke ble noe sengekos da...du snakket jo om det innen fødselen...husker du?[;)]

sånn som jeg er sydd blir det en stund til..hehe og så er jeg ikke helt ferdig med renselsen...

ORIGINAL: gunnemor

sånn som jeg er sydd blir det en stund til..hehe og så er jeg ikke helt ferdig med renselsen...

Stemmer det ja....auu,auuu...nei...auuuu...vil nok ikke vært særlig godet det nei...[&:]

ORIGINAL: Solvit

Å nå ble jeg glad på dine vegner[:D] Så koselig!

signerer!!! [:D]sånne kompiser kan du lete lenge etter.. kos  deg!!![:)]

Back
Topp