JIPPI...!!!

LillePrinsesse.

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
[:D] Jeg er gravid igjen!!! [:D]

Fikk to streker når jeg testet i dag når jeg sto opp, det var riktignok en svak strek, men den var der... Tenkte jeg ikke skulle juble for mye før jeg hadde tatt en ny test i morgen, men jeg klarte ikke å vente, så jeg tok nettopp en ny test. Den var enda svakere, bare en skygge, men så er det bare 1 1/2 time siden jeg var å tisset sist...
Tok EL tester denne mnd fra dag 10 - 16 i syklusen, alle negative, så gikk jeg tom for tester, så tror ikke jeg kan ha hatt EL før etter dag 18
Igjen JIIIIPPPPIIII!!!!!!!

[:D]Gratulerer så mye [:D]

gratulerer med den voksende magen[;)]

Gratulerer så mye!!!

Er formen din bra? håper du får et herlig svangerskap! Kos deg masse og gleder meg til å høre hvorden det går med deg framover..

Masse klemmer fra meg!!

Jeg vet hvordan denne lykkefølelsen er [:D]

Tusen takk!
Formen er fin den, men kommer til å være kjempe redd de neste 2 mnd. Mistet for 2 mnd siden, og er livredd for at det skal gå galt igjen. Mistet i uke 10, skulle vært 18+6 uker på vei nå [:(]
Har litt problemer med å finne terminen. Det var litt letteren forrige gang, for da visste jeg at jeg hadde EL 14 dager uti syklusen, men denne gangen vet jeg ikke annet enn at den var etter dag 16 engang... Var redd jeg ikke hadde EL denne mnd, men der tok jeg feil...[:)]

Jeg var også veldig redd for at noe skulle gå galt i begynnelsen... får håpe det ikke skjer igjen, og at det var noe galt med fosteret og at det ikke var deg..

Du kan faktisk få sykmelding pga. at du har mistet nylig, slik at du kan ta det helt med ro nå...

Det går nok bra skal du se..det er skjelden en er "uheldig" flere ganger..
Ta godt vare på deg selv og lev normalt, vær egoistisk..og følg kroppens behov!!

Klemmer

Gratulerer og lykke til!!!!

Eva

gratulerer, og håper det går bra denne gangen!! krysser fingra for deg [:D]

Jeg gratulerer her også jeg [:D]

Gratulerer!!! [:D]

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE MED DEN LILLE I MAGEN

Gratulerer så mye[:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D]

Back
Topp