Jippi!!!!!!!!!!!!!!....

Vibeke :)

Forumet er livet
VIP
Nå ser det endelig sånn ut

ute igjen..... [:D]
Alexander hadde vært ute og kjørt akebrett kjempelenge sammen
med dagmamma'n sin i dag og var strålende fornøyd da jeg
kom og henta han....
Skulle ønske jeg kunne vært hjemme sammen med han og lekt ute

åååååja, sånn er det her også.... deeeeeilig!!!!!

Vi har det også slik ute nå! Endelig! Andre dagen med snø i dag! igår gikk vi lang tur i det fine snøværet..

Tenkte jeg skulle kle på Nora dressen nå før hvilen, så hun får krype litt i snøen ute på plenen[:D]

*må huske kameraet*[:D]

Å jeg er misunnelig!
I går hadde vi fri og det var DEN fine vinterdagen så gjett hvem som skulle ut å leke og ta bilder i snøen
Men så fikk Natalie feber [&o]
Så da ble det innedag i går og innedag i dag.
Nå kjenner jeg at jeg er lei av å være inne!!!
Så håper virkelig Natalie er frisk i morgen slik at vi kan gå på besøk sånn som vi har planlagt [:)]

[:D][:D]Vi har ikke SÅ mye snø, da - men det er endelig kommet litt her også[:D]

ORIGINAL: Star83

Så kjekt da!!![:)]
Dagmamma'n...[8|] Ble det hun vennida til søster'n din eller!?

Jepp det gjorde det! Og sånn bortsett fra at oppkjørselen hennes var ett helvete å komme opp i forrige uke da det var så glatt, så går alt bra! Alexander skrek litt da jeg gikk de første dagene, men dag to så var jeg glemt før jeg hadde nådd porten... I går var han litt misfornøyd med at jeg gikk igjen (lekt masse med mamma i helga, da var det ikke greit å "gi slipp" igjen...), men da var de ute og akte og koste seg, så det ble bra etterhvert da også.
I dag da jeg var og henta'n spurte jeg "Har du vært snill gutt i dag da Alexander?" hvorpå gutten nikka VELDIG ivrig med hodet og smilte fra øre til øre.... [:D] 

ORIGINAL: snusken

Å jeg er misunnelig!
I går hadde vi fri og det var DEN fine vinterdagen så gjett hvem som skulle ut å leke og ta bilder i snøen
Så håper virkelig Natalie er frisk i morgen slik at vi kan gå på besøk sånn som vi har planlagt [:)]

Uff da...
God bedring Natalie!!!!!!!!!!! Håper du blir frisk snart så dere kan leke og kose dere ute i snøen før den blir borte igjen...

Nå har vi mer enn det der[:D][:D][:D]

I
ORIGINAL: Vibeke :)

Å jeg er misunnelig!

I dag er hun frisk igjen! Så hun har vært litt ute å lekt i snøen i dag. Men hun ble fort kald og da var det ikke så gøy mer [&:] Men en nydelig dag har det vært!

Uff da...
God bedring Natalie!!!!!!!!!!! Håper du blir frisk snart så dere kan leke og kose dere ute i snøen før den blir borte igjen...

Åå så kjekt at dere har hatt en fin dag![:D]

Ja det har vært kjempefint! Så nå er vi klar for jobb i morgen [:)]
Datteren til dagmamman til Eivind har bursdag så vi har kjøpt en liten ting til henne fra Eivind.

Ja det har vært kjempefint! Så nå er vi klar for jobb i morgen [:)]
Datteren til dagmamman til Eivind har bursdag så vi har kjøpt en liten ting til henne fra Eivind.

Så koselig da[:D]

Så bra at Natalie er frisk igjen og kan være med å leke litt ute igjen... Skjønner godt at hun blir kald... Har har det vært nesten 20 minus i dag, det biter godt i huden det......

ORIGINAL: Vibeke :)

Så bra at Natalie er frisk igjen og kan være med å leke litt ute igjen... Skjønner godt at hun blir kald... Har har det vært nesten 20 minus i dag, det biter godt i huden det......

Oi sååå kaldt er det ikke her!
Men det var godt vi tok en tur ut i sneen i dag for her har de meldt mildvær og regn i morgen [:'(]

Det blir litt i kaldeste laget kjenner jeg når kvikksølvet krabber ned under 15... Da er det helt klart best å være inne.........
Er visst meldt mildvær og muligheter for regn her til helga også, hilsen en av kundene i butikken....

Back
Topp