jippi...

~Lisbeth83~

Forumet er livet
lost idag[:D]
gleder meg masse...
selv om jeg som regel bruker å bli skremt...hehe[&:]

sitter å venter på lost jeg og.... var så dum at jeg begynte å se d på svensk tv 4 no ligger vi en episode forran tv norge... blir nok nødt å se denne sessongen på svensk jah....[;)]

lost er GØØØØØØØØY[:D][:D][8D]

Åh.. Som jeg gleder meg.. Trur jeg må ta lørdagsgodtre på onsdager istede.. [:D] Mye bedre dag!

angående Lost... hadde TV'en ståande på Aktuelt og været på TVN istad. Og eg trur dei sa noko om at det ville dukke opp ein videosnutt frå Narvik på Lost ikveld... ??? Og der var det ein mann, og det var visst faren til Ålesund-trenaren Normark (trur han heiter det...). Heilt merkelig heile greiene, men dei ville ikkje sei meir før i Aktuelt kl 22.30, så eg skal iallefall sjå det! Det kjem jo rett etter Lost!

hmmm...snodig
ja vi får vente og se[:D]

ja, eg er ikkje sikker. Kan være eg roter... litt tullete for tida... men eg meiner det var det eg hørte! Men jepp, vente og sjå! Blir spennande uansett! [;)]

Herregud!
Det hadde jeg helt glemt!
Hva skulle jeg ha gjort uten BV???

Jordmora sa jeg fikk lov å glemme ting [8|]

Jaja, typisk! Kem trur dåke det var som sat i telefonen halve episoden???? Uff, kjedelig. Men trur eg fikk med meg det viktigaste likevel.

Det var rett det eg hadde sett tidligare på Aktuelt, om han mannen i vinduet i den blokka... blir spennande å sjå på Aktuelt no ka det var om! [;)]

Back
Topp