JIPPI, Vogna Vår.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Nå har di ringt fra butikken og fortalte at vogna vår var kommet.....
Vi skal snart og hente den, Jeg gleder meg... [:D]

Nå har vi vært og hentet den... [:D]

ORIGINAL: Kamilah83

Ååh misunnelig! Jeg vil også! Hvilken vogn har du fått deg da?

Gralla forresten[:)]

Thanx....
Jeg tror at den heter SIMO Extra.....
Det er I vært fall den dærre nye modellen som man kan klikka håntaket over til andre siden på....
Samboeren min har fått satt den sammen nå, Vi er såh langt kjempe fornøyd....
Vi valgte farger ut fra et fargekart uten og ha sett di på en vogn, Men den var KJEMPEFIN... [:D]

Har du et bilde av den eller?
Jeg vil se[:D]

Her er den:

Jeg skal gå og ta et bilde av den, Såh får dere se den på "Orntlig" også.... [:D]

Her har Jeg tatt bilder av den, PS: Refleksen skinner litt av den... :

[:D]

den var veldig fin den da! [;)] likner veldig på den vi har kjøpt men det er brio da. og tror din hadde mer reflekser enn vår og det er jo bra da, med mange reflekser 

ORIGINAL: MLS

den var veldig fin den da! [;)] likner veldig på den vi har kjøpt men det er brio da. og tror din hadde mer reflekser enn vår og det er jo bra da, med mange reflekser 

Okey, Jeg var litt usikker på om det var reflekser, men fikk joh bekreftet det på bildene her.... [:D]

Thanx....
Jeg synes Ikkje st den va såh kjempedyr heller....
Er litt usikker på hva "Normal" pris for en vogn er, Men denne kostet 6990 Kroner....

Synes du har fått bra vogn for pengene, jeg! Knallfin[:D]
Skal så vidt begynne å se etter vogn selv nå...

Akkurat en slik vogn skal jeg også ha! Falt for den med en gang jeg så den! [:D][:D]

ORIGINAL: Jenny36

Kjempefin vogn. Og jeg er slett ikke misunnelig...........øh....(jugekors)

Er det integrert myggnett i den, ser ut som den kan lukkes helt i fronten (men mulig jeg ser feil) Og om det er det, blir det helt tett? Så en vogn engang med integrert nett, men som ikke gikk helt kant-i-kant, da var liksom vitsen litt borte.

Glad mamma og pappa skal betale vognen min, tror jeg vet hva jeg vil ha nå.

Den er ganske tett framme, Men det er åpning, Tror at man han bøye tilbake den skjermen slik at åpningen blir større hvis man vil det...
Men vi må nok allikavel kjøpe myggnett og sånt trekk....
Jeg betalte den, Men vi får pengene tilbake hos di kommende besteforeldrene, Di skulle betale den.... [:D]

ORIGINAL: Jenny36

Kjempefin vogn. Og jeg er slett ikke misunnelig...........øh....(jugekors)

Er det integrert myggnett i den, ser ut som den kan lukkes helt i fronten (men mulig jeg ser feil) Og om det er det, blir det helt tett? Så en vogn engang med integrert nett, men som ikke gikk helt kant-i-kant, da var liksom vitsen litt borte.

Glad mamma og pappa skal betale vognen min, tror jeg vet hva jeg vil ha nå.

Det lysegrå du ser, Er Inni vogna, Det er taket....
Hvis det var det du mente...[:D]

Back
Topp