JIPPI!!!!!! (VM i tråder i kveld hehhehehe)

KathMor

Forumet er livet
25 Nov reiser jeg og Isabelle til England [:D] Da blir vi da fra Torsdagen til Søndagen!! [:D] Dette lar seg gjøre pga av UTROLIG god venninne Prinsessen og hennes gode samboer som skal ha Emma fra etter barnehagen på Torsdag til Fredag når pappa og marit kommer inn og har henne i helgen[:D]

Kjempe kos altså!! Blir litt sån meg og James tid og da, men tanke på at minsta her er så liten, sover mye og bare er grei [:D] Hilse på alle venner, savner faktisk veldig mange , tenke det er noe jeg savner med england [8D] Se om jeg får gjort litt julegave shopping, tax free shopping og SKO shopping - weehheeee [:D]

(guuriiii.. håper bare passet til Isabelle kommer i tide[&:])

ååååh så deilig!!![:D][:D][:D][:D][:D]! Men 1 døgn? blir det ikke stress?

ORIGINAL: Tjukkaaa

ååååh så deilig!!![:D][:D][:D][:D][:D]! Men 1 døgn? blir det ikke stress?

HAHA jo, skriveleif gitt - Torsdag til SØNDAG [8D][:D]

Åå Så koselig! [:D] Blir nok deilig! 

ORIGINAL: Lene1986

Åå Så koselig! [:D] Blir nok deilig! 

Åååå.. Så moro!!![:D]

Prinsessen må væreverdens greieste jente altså.. Du er heldig som har henne i nærheten!!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Åååå.. Så moro!!![:D]

Prinsessen må væreverdens greieste jente altså.. Du er heldig som har henne i nærheten!!![:D]

Ja gjett om! Hun har stilt opp og stiller så mye opp for meg og Emma! Emma er så gla når hun ser henne og hennes Emma - hun gleder seg masse da hun en dag nå til uka skal bli med Prinsessens Emma hjem og leke og spise middag - kjempe øgy!! ..
Hun er et funn hun der altså *blitt såå gla i* [:)]

Back
Topp