jippi:)ultralyd

Angelicas mamma

Glad i forumet
jippi....jeg skal jo til ultralyd i morgen.ringte i dag og spurte om de hadde time til meg,og det hadde de allerede i morgen... jeg ble sååå glad..gleder meg kjempe mye..noen som hvet hvor mye en får sett?er 11+2...

DEt blir så mye mer virkelig når du har fått sett at det er noe som lever inni deg. Du får iallefall se et hjerte som slår og et foster som beveger seg. KAnskje du får et lite vink ???

Lykke til [:D]

Hei hei:) Sååå spennende. Jeg titter innom fra februarforumet. Var selv på UL i uke 12. Helt utrolig hvor mye den lille har utviklet seg da.Rørte på seg, og så tydelig armer og ben.Lykke til. Jeg skal på ordinær Ul i morgen:)

Lykke til- det blir sikkert en fantastisk opplevelse!

Lykke til så kjempe masse!! det er kjempe spenndenes å gå på ul..ble heilt palalyserte der du så på skjermen... hehe;) i begynnelsen når vi satt i vente rommet så va jeg litt redd...men det er vell alle har jeg hørt..små redd at de skal finne noe feil..

Gleder meg til å høre hvordan du synes det var. Jeg synes det var helt utrolig hvor mye man kunne se så tidlig. [:)]

kjempe spennende! Lykke til[:)] Alt er nok i den skjønneste orden skal du se.

hvordan gikk det??

ååå... det var bare så morro.jeg kunne se bebyn så godt,og det var fart i den.kunne se at den sprellet,og da trudde jeg ikke det jeg så.men legen sa det stemte.jeg ble så glad.alt sto bra til og jeg kunne se det lille hjertet slå.var noen minutter legen trudde det var 2 stk,men det var bare 1.puh for det..har ikke hatt det beste svangerskapet fram til nå med kvalme og drit,men nå er det bare såååå verdt det.. er sååååååååååååååå glad:):):):):)

så herlig da!!!! [:D][:D] er så glad på dine vegne! [:D]

åhhhh så kjekt å høre!!!! er en utrolig følelse og lettelse når en ser at det lever en liten baby inni der [:)]

Back
Topp