Jippi... Termin 3 januar... Noen flere som har?

Madele1900

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Har følt meg rar i kroppen de siste to ukene. Og fikk til min store oppdagelse to streker på testen for et par dager siden... Så morro :-D hvordan er formen til dere andre? Min er igrunn helt bra nå... :) men er redd det forandrer seg...:-s
 
Gratulerer så mye med positiv test!En utrolig god følelse med 2 streker på testen :)

Har termin 26. Desember men regner med å gå inn i januar før babyen melder sin ankomst iom at storebror måtte settes i gang 12 dager på overtid! Formen her er egentlig helt normal enda, bortsett fra en forferdelig sult hele tiden[emoji14]
 
Gratulerer! :)

jeg har termin 2. Januar :) de første symptomene har begynt å melde seg her! Føler meg mer og mer trøtt, uggen og småkvalm. :depressed: Men det er vel egentlig et godt tegn, så jeg skal ikke klage!
 
Gratulerer :) Termin 2 januar her tror jeg.. :p merker veldig på trøttheten.. Og sulten hele tiden..
 
Tusen takk allesammen :) så kjekt da :) trodde ikkje det var så mangen i januar gruppen enda, men der tok jeg feil :-D har tidligere vert utrolig dårlig og ekstremt kvalm... Så går liksom bare å venter på at det skal komme... Er 4 uker og 1 dag på vei... Håper og krysser fingrene for at jeg slipper unna.. Kjenner det er så deiligt å vite at jeg er gravid, og kan nyte det.. I motsettning til tidligere...merker egentlig att jeg ikke har matlyst, men det går vel over.. Har plutslig funnet ut at man ikke burde drikke serlig cola.. Og jeg som er coca coliker...:-o sluttet på direkten, men fytti så vanskeligt...:-s
 
Altså, var så kvalm i to tildigere svangerskap, at jeg klarte liksom ikke å nyte graviditeten like bra som nå, når jeg ikke er serlig dårlig.. :-D
 
Gratulerer :D

Termin 2 januar her. Og symptomene har begynt å melde sin ankomst, blir utrolig kvalm hvis det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser noe...ellers er jeg super trøtt og et skikkelig hormonmonster, stakkars gubben alt han gjør er jo feil (var sånn med første også de første 12 ukene før det stabiliserte, men får veldig dårlig samvittighet vil jo ikke være sur på han for alt :( )
 
Gratulerer :D

Termin 2 januar her. Og symptomene har begynt å melde sin ankomst, blir utrolig kvalm hvis det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser noe...ellers er jeg super trøtt og et skikkelig hormonmonster, stakkars gubben alt han gjør er jo feil (var sånn med første også de første 12 ukene før det stabiliserte, men får veldig dårlig samvittighet vil jo ikke være sur på han for alt :( )

Jeg har det på akkurat samme måte:bored:
Er førstegangs, så det er godt å høre at humørsvingningene vil roe seg:happy: Stakkars samboeren....
 
Jeg har 4.januar tror jeg:) Jeg er kjempetrøtt, men jeg har vært på møter hele helgen og jeg har nesten ikke sovet så det er nok mest derfor:)
 
Back
Topp