Jippi, snart permisjon?!?

Wannebe

Glad i forumet
Så kommer den uka jeg har grua meg mest til siden jeg fant ut at jeg var gravid... Og det er den uka jeg tar permisjon:rolleyes: Har igjen 3 arbeidsdager;) Jeg elsker jobben min, og vant til å jobbe alt fra 10-16 timer om dagen:) så nå som jeg ikke skal være der på en stund gruer jeg meg skikkelig... jeg har jobbet 100%+ helt til nå, og gjør det fortsatt, så er så redd overgangen skal bli kjempe fæl:p
Flere som føler/følt det sånn, eller er jeg litt rar?:p

Venter et lite mirakel 25.07.13

Jeg hadde det også sånn! Gikk ut i perm forrige tirsdag. Føles litt rart, blir nok lettere når hun er ute! Men er godt å vite at man har en hyggelig arbeidsplass å besøke og som kan ta noen kaffekopper hos :)

Jeg syns det var litt vemodig å ta permisjon, men samtidig var det godt å få slappe skikkelig av uten dårlig samvittighet for jobben. Jeg har allerede vært innom på besøk, og det blir nok mange turer innom i løpet av permisjonstiden.

Jeg jobbet også 100 % + helt til jeg gikk ut i permisjon. Det gikk bra å jobbe, men kjente det var veldig godt å få starte permisjon. Nå skal du slappe av å lade opp til fødsel og det som følget etter det.
Når du først kommer deg ut i permisjon blir det nok godt :-)
Kos deg på jobb de siste dagene, og nyt tiden i permisjon! :-)

Termin 6. juli

Jeg syntes det var veldig rart første uken (sluttet i jobben 31. mai etter åtte år i bedriften), men det har gått seg til. Hadde det ikke vært for at jeg skal bli mamma så hadde jeg nok gått på veggen av å ikke jobbe ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp