JIPPI!!!! Så glad:)))

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Fikk i dag doppleren i posten, klarte ikke å vente med å bruke den. Så da var det på med gele og prøve å finne knerten sitt hjertelyd da.......og jaggu så klarte jeg å finne den:D Ble sååååå glad og lettet for å høre hjerte og vite at alt er bra. Morro morro :D

så artig :) hørte hjertelyden hos jordmor idag :) hun anbefalte ikke at jeg kjøpte doppler,hun sa at hun har opplevd at barnet blir urolig når hun bruker dopplern på sine pasienter. Så jeg hører på jm og lar vær :)

Bra du kooser deg med hjertelyden :)) er det ikke en deilig lyd vell :)))

Koselig å høre:)). Fikk den i posten i dag jeg også,måtte teste med engang:)). Koselig å høre lyden <3

Så gått å høre lille i magen, gleder meg ti torsdag, skal til jordmora. Så håper hun finner hjerte lyden :)

Jaaa....er så godt å høre den. Jeg bare måtte kjøpe en for å høre, for jeg har ikke tålmodighet til å vente til jeg skulle til jordmor. Prøve å ikke bruke den så altfor mye.

Kos deg med lyden! :)

Det skal jeg :)

Jeg brukte sånn muske gel akkurat i dag, men skal kjøpe alovera gel tenker jeg. Ellers så tror jeg nesten alt funker, bare det er gel.

så koselig :D Har hørt den en gang, å ikke brukt den etter det. Skal til legen til fredag, å håååpre ha finner hjertelyden da. :D

Det var så koselig. Smilte fra øre til øre....bare måtte høre etter en gang til i sta, og fant mini'n med en gang :) Er så godt å høre at hjertet banker:D

Må bare legge til at det går ann å bruke vann også istedet for gel. Er det jeg bruker og det virker som bare det, eneste er at mann må ta på nytt vann ganske ofte for det tørker jo fort ut :)

Back
Topp