Jippi!! - oppdatert med bilde!

x1xtonje07

Forumet er livet
Endelig har jeg og kommet meg over hit!!
Har mange vonde etterrier, så kommer nok ikke til å være innpå her så mye de nærmeste dagene, men kommer sterkt tilbake senere [;)]

Hadde ikke det forrige gang, så de kom skikkelig overraskende på meg.. ikke noe kjekt å ha de samme smertene etterpå nei [8|] Men det går vel bedre etterhvert.. det positive er at magen blir mindre igjen [;)][;)]

Nei er ikke noe kjekt nei, men ellers er jeg i storform [:D][:D] Er sykt trøtt i dag kjenner jeg, men har litt dårlig samvittighet overfor Emily om jeg sover nå, så jeg får holde ut i noen timer til  [;)]

Velkommen hjem[:)]

Gratulerer så mye med den nydelige gutten!!

Etterrier ja...forferdelig vondt.. Blir visst verre og verre for hvert barn sa dem på sykehuset....

ORIGINAL: laban2

Velkommen hjem tonje[:D]
Men er gutten din bare to dager?????........er du så raskt hjemme[8|]

ja fødselen gikk såpass bra, og formen min er fin, og filip var helt frisk, så vi trengte ikke være på sykehuset lenger enn to dager... eller, han var vel faktisk under to døgn gammel før vi dro hjem... var godt å komme hjem til emily og alt [;)]

ORIGINAL: Tulip

Gratulerer så mye med den nydelige gutten!!

Etterrier ja...forferdelig vondt.. Blir visst verre og verre for hvert barn sa dem på sykehuset....

ja hørte det jeg og... så jeg har bestemt meg nå for at dette blir siste, for det gjør j***** vondt! Men jeg forasndrer vel mening når smertene er borte og det har gått litt tid [;)] hehe

På sykehuset i Fr.stad så er det standard med bare 2 overnattinger ved vanlig fødsel og 3 overnattinger med keisersnitt... Dvs at det er lengere opphold på andre sykehus da?

Back
Topp