Jippi.......NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SofieKristinesMamma

Flørter med forumet
Jada, da fikk jeg diagnosen Bekkenløsning og har fått hendvisning til fysioterapaut for forebyggende behandling. CRAP!!!! Hadde null problemer med nr.1 og nå med nr.2 så bare baller det på seg. En ting er positivt, jeg har fått egen reservert parkeringsplass på jobb så jeg slipper å måtte gå så langt fra parkeringhuset.

Nei uff :( Det misunner jeg deg virkelig ikke. Hørtes ikke godt ut. Utrolig forskjellige disse svngerskapene altså. Du får ta det med ro nå da og flott at du ikke trengte gå så langt til jobben! :)

jeg har også bekkenløsning og går til fysioterapeut som tilbyr gruppetrening for gravide. Fantastisk tilbud! 2 dager i uken går vi tur i skogen ca 30-40 minutter og har styrketrening på mage- og bekkenmuskulatur i 45 minutter etterpå. Det hjelper masse! Det meste er at denne treninga skal lette fødselsarbeidet og tiden etterpå. Hvis det finnes et sånt tilbud der du bor, så anbefales det på det sterkeste!

Samma her :( ikke noe deilig!

Vet åssen du har det.. Hadde heller ingen plager med nr 1 og denne gangen kommer alt på en gang! 
Men prøv å se positivt på det, du får jo en nydelig belønning for alt strevet til slutt =)

Back
Topp