Jippi! Navnet er bestemt :D

Tjolahopp skrev:

Det kan nok se sånn ut. Her er det jeg som holder litt igjen. Ikke fordi jeg ikke liker det, for jeg synes det er et superfint navn! Men vi kommer isåfall til å få tre barn med navn på A, noe andre synes er kjempesøtt, men jeg synes kanskje det er litt kliss :P Også er jeg redd det blir for likt navnet til mellomsøster -hun heter Alva.. Også har jeg en sånn merkelig frykt for å bestemme meg for et navn og kanskje "gå glipp av" et helt fantastisk navn som plutselig kan dukke opp..hehe. Tror jeg har blitt litt smågal på mine eldre dager..haha

Hehe, ser den! Her har mannen et barn fra før av også har vi mini sammen som begge har navn på T, så jeg var ganske så påpasselig med å se etter navn som ikke begynte på T. Men det er klart - hadde jeg falt for et navn på T hadde det nok ikke stoppet meg altså. Synes ikke Alva og Ailo var for like, synes de var veldig fine sammen :)

Lurer på hva han mannen din har fått i seg siden han bare plutselig var enig? For da skulle jeg gitt min nøyaktig det samme nemmelig...Han vil fortsatt ikke ha det navnet jeg er helt besatt av...:( Meeeen, det er framskritt dòg, siden han for ikke lenge siden sa at det ikke var HELT uaktuelt..Så, jeg får bare fortsette og kalle magetrollet det, da kommer han sikkert på gli;)

Thale og Ailo var utrolig fine navn!! :)

Jubbu85 skrev:
Lurer på hva han mannen din har fått i seg siden han bare plutselig var enig? For da skulle jeg gitt min nøyaktig det samme nemmelig...Han vil fortsatt ikke ha det navnet jeg er helt besatt av...:( Meeeen, det er framskritt dòg, siden han for ikke lenge siden sa at det ikke var HELT uaktuelt..Så, jeg får bare fortsette og kalle magetrollet det, da kommer han sikkert på gli;)

Thale og Ailo var utrolig fine navn!! :)

Fluesopp!

Haha :p Nei, jeg har vært veldig påpasselig med å ikke mase på han.. Har ikke snakket noe særlig om det, for jeg vet at han fort kunne ha satt seg på bakbena om jeg hadde kjørt veldig på og maset mye. 
Jo, takk, jeg er selv veldig fornøyd med navnene altså!:) 

Lykke til med navnvalg til dere, får håpe du får viljen din ;)

Ailo er fint :)

Back
Topp