Jippi! Navnet er bestemt :D

LittleMonkii

Forumet er livet
Endelig har vi blitt enige om navn! Vi har ikke diskutert så mye egentlig, men jeg foreslo et navn for et par måneder siden som mannen skulle tenke på. I dag spurte jeg om han hadde tenkt noe mer på hva denne babyen skal hete på skype, også skriver han "trodde vi hadde blitt enige jeg". Jeg har jo ikke fått høre noe om det. Han hadde visst bestemt seg for en stund siden :p
Jaja, jeg er iallefall veldig glad, for det var kun det ene navnet som stod i hodet mitt og som jeg virkelig ville bruke.

Nei, vi er ikke samiske eller hunder, men gutten skal allikevel hete (trommevirvel :p)

Ailo <3

Jeg er så fornøyd 

Da kan det se ut som om den 20.juni er dagen for Ailo'ene ;) Grattis forresten!

Tjolahopp skrev:

Venter dere også en Ailo 20.juni? Hehe, for et sammentreff 

Så godt å endelig ha bestemt seg! Og flott navn da :) Vi sitter med to forslag vi; Kristina og Kamilla. Vi får vente til hun er ute før vi bestemmer oss helt. ;)

Klatremus Lillemann skrev:
Så godt å endelig ha bestemt seg! Og flott navn da :) Vi sitter med to forslag vi; Kristina og Kamilla. Vi får vente til hun er ute før vi bestemmer oss helt. ;)

Veldig godt å være ferdige med det :p Vi er ganske ulike og deler ikke smak i så mye, så dette gikk overraskende greit for seg.
Det klinger så fint med navnet til storesøster synes jeg, Thale og Ailo :) Åh, jeg er så fornøyd!

Jeg kjenner en liten Thale, og jeg kjenner en liten Ailo. Skjønne barn med fine navn :)
Gratulerer med valget!!

Vi sliter fortsatt..

heldig du:) vi blir aldri enig hehe;) det ble vi ikke sist heller, så da endte det med att pappan min bestemte navnet:)

Gollemor skrev:
Jeg kjenner en liten Thale, og jeg kjenner en liten Ailo. Skjønne barn med fine navn :)
Gratulerer med valget!!

Vi sliter fortsatt..

:) Min Thale er iallefall verdens skjønneste! Hehe. Husker vi møtte mange rare blikk da vi fortalte hva hun skulle hete, men nå synes alle det er fint. Ailo derimot har falt i smak på begge sider av familien (stort sett) og det hadde jeg vel trodd de kom til å synes var veeeldig spesielt. Men den gang ei. 
Jeg er veldig glad for å være ferdig med den biten og glad for at det gikk så lett. Vi har ikke diskutert noen andre navn, så dette gikk over all forventning!

Lykke til til dere!

LiljeBlomst skrev:
heldig du:) vi blir aldri enig hehe;) det ble vi ikke sist heller, så da endte det med att pappan min bestemte navnet:)

Hehe, jeg trodde det kom til å bli veldig vanskelig, for vi er så ulike, men jaggu traff vi på første forsøk denne gangen også. Forrige gang var vi også enige fra første stund, utrolig nok :p

Dere har god tid da, så det finnes jo et håp :p

Skjønner veldig godt at du er fornøyd ja!!! Kjempefint navn!

Så deilig å endelig ha det klart :) Og Ailo er veldig fint! Passer godt sammen med Thale:) Da er det iallefall en bekymring mindre! 

Aprilblomsten skrev:
Så deilig å endelig ha det klart :) Og Ailo er veldig fint! Passer godt sammen med Thale:) Da er det iallefall en bekymring mindre! 

Ja! Ble litt overrasket over at det gikk så greit altså :p

LittleMonkey skrev:

Aprilblomsten skrev:

Da er kanskje Kåre Jånni utelukket??? 

Passa kjempegodt sammen:) Vi har og Ailo på listen, som ett av få navn vi er enige om..Synes det er et nydelig navn:) Her blir det i tilfelle Liam og Ailo:)

Aprilblomsten skrev:

LittleMonkey skrev:

Aprilblomsten skrev:

Litt sårt at jeg må slå fra meg det navnet ja.. Men om bikkja får bestemt seg for om den skal være gutt eller jente kan det jo hende at det må et navneskifte til og da har jeg jo alltids mulighet til å få brukt Kåre Jånni der 

lillechille skrev:
Passa kjempegodt sammen:) Vi har og Ailo på listen, som ett av få navn vi er enige om..Synes det er et nydelig navn:) Her blir det i tilfelle Liam og Ailo:)

Liam og Ailo var jo kjempefint sammen :)

LittleMonkey skrev:

Aprilblomsten skrev:

LittleMonkey skrev:

Aprilblomsten skrev:

Litt sårt at jeg må slå fra meg det navnet ja.. Men om bikkja får bestemt seg for om den skal være gutt eller jente kan det jo hende at det må et navneskifte til og da har jeg jo alltids mulighet til å få brukt Kåre Jånni der 

Så sant så sant emoticon

Heldige dere... Vi aner ikke, men har heldigvis en stund på oss enda:) Fint navn dere har valgt.

LittleMonkey skrev:

Tjolahopp skrev:

Venter dere også en Ailo 20.juni? Hehe, for et sammentreff 

Det kan nok se sånn ut. Her er det jeg som holder litt igjen. Ikke fordi jeg ikke liker det, for jeg synes det er et superfint navn! Men vi kommer isåfall til å få tre barn med navn på A, noe andre synes er kjempesøtt, men jeg synes kanskje det er litt kliss :P Også er jeg redd det blir for likt navnet til mellomsøster -hun heter Alva.. Også har jeg en sånn merkelig frykt for å bestemme meg for et navn og kanskje "gå glipp av" et helt fantastisk navn som plutselig kan dukke opp..hehe. Tror jeg har blitt litt smågal på mine eldre dager..haha

Back
Topp