jippi, meeeen.....

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Endelig i uke 12!:) men symptomene har avtatt kraftig denne uken.. husker rett å slett ikke om det gjorde det sist gang.. flere som har fått mindre symptomer? Har liksom ikke hatt noen blødninger eller smerter, så jeg tror/håper ikke at det er noe galt..

Jippi for uke 12! :D

Veldig vanlig dette. Det er en grunn til at den perioden du går inn i nå kalles "den milde midten" :)

Jeg runda 12 uker på onsdag (hvis menstermin stemmer), og fra forrige uke ble kvalmen borte og jeg jubler for det! Har fortsatt veldig ømme pupper og energien er veldig laber, men det kan jeg leve med foreløpig :)

12 uker er jo den magiske grensen for når de fleste blir bedre (12-14 uker for å være mer nøyaktig). Snart er du i 2 trimester og det skal jo være det beste :-) nyt at formen er bedre! Er nok ingenting galt. Men om du er veldig bekymret snakk med lege eller jordmor :-)

Helt normalt, jeg er i alle fall tilbake til normalt, våken og med god matlyst, bare litt kranglete bekken.

Så er bare å nyte disse ukene før ting blir litt tyngre igjen.

Endelig i uke 12!:) men symptomene har avtatt kraftig denne uken.. husker rett å slett ikke om det gjorde det sist gang.. flere som har fått mindre symptomer? Har liksom ikke hatt noen blødninger eller smerter, så jeg tror/håper ikke at det er noe galt..

Helt normalt. Har nesten heller ingen symptomer og bikker 12 på søndag, men hørte på et lite hjerte i slå i morges :)

De aller fleste blir kvitt de tidlige symptomene i uke 11/12... men så kommer jo andre symptomer etterhvert :)

Slapp av og nyt at du er i god form!! Eller bestill deg en doppler eller ul og få et mer konkret svar :)

Jippi for 12 uker :)

Back
Topp