JIPPI!!!! =) (litt lang)

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Ja...for en utrolig flott men alldeles slitsom dag[:D]

Vel, kan begynne ved begynnelsen...forsov meg når jeg skulle rekke bussen til byen i dag...MEN jeg rakk den...og satt med ekstreme kynnere hele veien på bussen[:@] Så var jeg 5 min for sen til JM avtalen min, men jeg hadde vært ekstremt lur og ringt på forhånd og sagt at jeg ble forsinket[:)] Leverte urinprøven (hadde litt sukker i urinen...men jeg sa det kunne ha noe med at jeg bakte kanelsnurrer med mye sukker på i går kveld...[;)])...målte blodtrykket (PERFEKT som vanlig[:)])...veide meg...og da måtte jeg le...på 2 uker har jeg lagt på meg hele 500 GRAM...hihi...ikke mye det nei...og det er vekta til gutten vår[8D]...i tillegg lyttet vi på magen...gutten hadde 150 i slag...men det var fordi han sparka til akkurat i det vi skulle måle...men han hadde kjempeflott lyd[:)] Målte symfysen...var gått litt ned...men han blir ennå stor...og sist me ikke minst...gutten vår har FESTA SEG!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Etterpå skulle jeg spise lunsj sammens med samboer...og hadde en GOD nyhet til han...fikk nemlig ENGANGSSTØNADEN inn på konto i dag...34400 var det kontodama sa når jeg ringte...trodde hjertet skulle ramle ut[:D][:D][:D] Så vi gikk på Burger King...men jeg spiste så fort at alt kom opp igjen kort tid etterpå[:'(] Samboer gikk tilbake på jobb...men er syk med feber og alt så han dro tidligere hjem...skulle med samme bussen jeg...men neid...1 min for sein til å rekke den jeg[:@] Så jeg måtte bli 2 timer  ekstra...og fikk da handlet meg noen nye dvd-filmer og en sånn babybok for å lime inn bilder og div info om gutten vår[:D]

Så alt i alt har dagen egentlig vært kjempegod...men GUUUUUUUD nå er jeg sliten og lei...med masse sinnsykt vonde kynnere...så blir sofaen resten av kvelden tror jeg...[:)]

Det var vel det man kan kalle en skikkelig tur i beg og dalbane av følelser og inntrykk[:D][:)]

Du får kose deg på sofaen med god samvittighet!
Flott babyen har festet seg da[:D]

Høres ut som du har hatt en god dag ja! Fått gjort masse + fått gode beskjeer! [:)] Så godt å vite at gutten har festet seg (...min har ikke gjort det...). Du får pleie kjæresten din litt ekstra i kveld da slik at han blir frisk (de har jo en tendens til å bli sååå syk når de er litt forkjølet! [:D])

Deilig med sånne dager. Du får bare ligge deg ned og slappe av og tenke på de 34000 du har på konto[:)][:)]

Back
Topp