jippi jeg kan bevege meg igjen :D

Baby nr. 2

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
har nå gått til kiropraktor 2 ganger i uka i en måned nå og jeg kan bevege meg igjen :D
jeg kan til og med bøye meg ned og plukke opp noe fra gulvet og ta på meg kler og sko uten smerte :D
deilig å få fikset opp :)

hun fant en del, hele bekkenet på venste side og øverste del av bekkenet på høyre side var låst og halebeinet var skeivt og litt punkter opp igjennom ryggen og i nakken og som var låste.
så føles som et nytt menneske nå :)

men er nok ikkje bare graviditeten som har gjort alt dette er nok all banken jeg har fått opp igjennom årene etter å ha falt av hester og drevet med kampsport :p

så nå kan jeg endelig begynne å bevege meg og trene :)
nå skal kroppen strammes og minst 8 kg skal vekk!
 
  • Liker
Reactions: Sam
Så godt å høre! Må være forferdelig travelt å ikke kunne bevege seg som man vil. Det er jo en av tingene man gleder seg til når man går gravid og vet at magen og bekkenløsningen snart skal forsvinne.

Så bra at det finnes hjelp å få! :) lykke til med treningen. Deilig å være i gang igjen!

app'en
 
Takk ja er deilig å trene igjen :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
så bra at du er i bedre form, deilig å ta opp igjen litt trening etter graviditet å fødsel :)
 
Bra!!!! eg skal ha vekk 6 kg, begynt trening og spiser normalt uten utskeielser i uken, hva gjør du for å gå ned?
 
Bra!!!! eg skal ha vekk 6 kg, begynt trening og spiser normalt uten utskeielser i uken, hva gjør du for å gå ned?
hehe jeg er veldig flink til å skjeie ut med nåe godt på kvelden :/ men har ikkje gått ned mer enn 2 kg siden eg fikk klarsignal til å trene men det gikk skjeisi går og nå må jeg ha en hase time til kiropraktor igjen :/ men satser på ting kommer på plass igjen :)
 
Så godt å høre! Må være forferdelig travelt å ikke kunne bevege seg som man vil. Det er jo en av tingene man gleder seg til når man går gravid og vet at magen og bekkenløsningen snart skal forsvinne.

Så bra at det finnes hjelp å få! :) lykke til med treningen. Deilig å være i gang igjen!

app'en
ja har vert skjit å nesten ikkje kunne løfte sin egen baby for en får skytende smerter både opp og ned :/
men ting var veldig bra helt til i går da gikk det skjeis men får nok ordnet det om en dag og to :)
 
Back
Topp