jippi!!!!!(ikke noe med baby å gjøre)

tippetue

Forumet er livet
Endelig skal meg å samboeren finne på noe alene sammen.....
 
jobben hans har invitert med alle ansatte med følge med til Amsterdam!!!!
 
så da blir det endelig en kosetur på oss å...er ikke føre i april,men gleder meg alt, litt kjipt at vi skal reise fredag den 13 da men men....
 
jippi jippi jipp!!!!!!!!!!!
 
å får jeg det som jeg vil så er jeg vel gravid da å...hihi....[:)][:)]
 
Så gøøøøøøøøøy!!!! GOD TUR!!!![:D]
 
tusen takk, som sagt skal bli deilig å finne på noe med samboeren alene(selvom det er med de han jobber med)
samboeren er ikke så mye for utlands reiser da han jobbet med å reise verden rundt før...
 
Såå kjekt tippetue!! En reise er alltid bra [:)][:)] Håper du får det som du vil og er gravid da.. he he
 
ja håper jeg å på...men men....
 
litt dumt for det er rett føre huset vårt skal være ferdig,men vet vi trenger en tur vekk fra alt å....
 
å da er Amsterdam et supert sted........nesten dumt å være gravid da, hihi...nei heller det enn å drikke å feste..hihi
 
Enig med deg, heller gravid enn fest!
 
jepp!!!!hihi......
 
var å kikket på hotellet vi skal bo på å det er jo bare helt strøkent....!!!!!!
hihi...værre enn en unge på julaften vøttø
 
Ååå.. vil også ut å reise! Vi planlegger en tur med båten til Newcastle da.. håper vi får det til [:)][:)] Må kose deg masse, uansett spire eller ikke!
 
Så utrolig koselig! Håper dere får en kjempetur!
 
Åh så moro!!! Amsterdam er en nydeli by!!! Godt å komme seg litt bort og kose seg sammen
 
hihi...grisen er på ferie en stund bare, kommer nok pluttselig tilbake..hihi....[;)]
 
det er dårlig gjort da.....men turene jobben til samboeren har, pleier å være uten følge..men endelig skal jeg å få være med...
 
han er utleid fra et eloktro firma,men han jobber som hardware ansvarlig for det det firma han er utlied fra..innviklet,men han jobber 2steder på en måte,men skal på tur med elektro firmaet
 
Back
Topp