jippi fredag..

sandra 22

Gift med forumet
God morgen alle flotte damer..

i dag er det fredag,det betyr helg med mann å barn...det er koselig...mannen jobber døgnet rundt omtrent,så helg skal bli godt[;)]
i dag skal jeg være med en vennine på strømmen storsenter,det blir nok stas tenker jeg[;)]

Ellers i kveld blir det tv-titting med norske jenter som mikael så fint kaller det[:D]hehe

ha en strålende dag,nå kommer sola også[:D]

endelig fredag ja[:D][:D] hjemme i dag da hodepinen (som jeg får i svangerskap[:-][:-]) er tilbake på dag 3... deilig å kunne slappe av, stille og rolig[:)][:)]

ha en fin fin dag

Heisann!

Endelig litt tid til å sette seg! Dro på Step&Styrke kl 9, etter å ha levert ungene i bhg. Småløp så hjem, dusja, og dro på foreldresamtale i bhg, Tobias sin tur i dag. Mye skryt, og nå er jeg hjemme igjen. Spiser lunsj nå, og om ca 2 timer skal ungene hentes igjen.
Etter middagen i dag skal jeg på shopping med bestevenninna mi, det blir deilig å komme seg ut litt! [:D]

Ha en fin dag alle!

Er vel blitt kveld nå, men jeg er med på å juble for fredag!!!

For en uke! [8|] Var ikke bare bare å komme tilbake på jobb, myyyye møter ang. stygge mobbesaker, så blir ganske mye ekstra frem til påske! Slitsomt, men virkelig et must!

Ellers rakk jeg å trene OG handle før jeg hentet ungene i bhg. Nå er fredagstacoen fortært, koseklær er på og vi skal bare sløve resten av kvelden! DET skal bli deilig!!!!

Jeg har forresten søk om å få dekket studier til høsten, 30 studiepoeng i adferdsvansker. Kommunene har prioritert meg, men fylkesmannen i Hordaland har det siste ordet, så nå skal jaggu selveste Sponheim bestemme om jeg studerer til høsten eller ei [:)]

Sandra: Strømmen Storsenter!! Jeg er fra skedsmo selv [:)]

ORIGINAL: *Perlemor*

For en uke! [8|] Var ikke bare bare å komme tilbake på jobb, myyyye møter ang. stygge mobbesaker, så blir ganske mye ekstra frem til påske! Slitsomt, men virkelig et must!

Ellers rakk jeg å trene OG handle før jeg hentet ungene i bhg. Nå er fredagstacoen fortært, koseklær er på og vi skal bare sløve resten av kvelden! DET skal bli deilig!!!!

Jeg har forresten søk om å få dekket studier til høsten, 30 studiepoeng i adferdsvansker. Kommunene har prioritert meg, men fylkesmannen i Hordaland har det siste ordet, så nå skal jaggu selveste Sponheim bestemme om jeg studerer til høsten eller ei [:)]

Å jasså du er det ja[;)] Men du bor ikke der nå??

ORIGINAL: sandra 22

ORIGINAL: *Perlemor*

Å jasså du er det ja[;)] Men du bor ikke der nå??

"korset" for å være mer presis. Nei, jeg bor i Bergen nå. Flyttet i -99, så faktisk bodd her 12 år til høsten!!! [:o][:D]

Back
Topp