Jippi for vekta... *Ironi*

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Var på kontroll hos jm for ca 4 uker siden og da hadde jeg lagt på meg totalt 5 kg.
Nå i dag var jeg på ny kontroll og da hadde jeg plutselig rast opp 5 til! På 4 uker!?
Har jo merket at jeg hovner opp i armer og ben men kjære vene. 5 kg var da mye!?!

Noen andre som har vann i kroppen? Forsvinner det rett etter fødselen?
Hadde ingenting forrige svangerskap.

Var på kontroll hos jm for ca 4 uker siden og da hadde jeg lagt på meg totalt 5 kg.
Nå i dag var jeg på ny kontroll og da hadde jeg plutselig rast opp 5 til! På 4 uker!?
Har jo merket at jeg hovner opp i armer og ben men kjære vene. 5 kg var da mye!?!

Noen andre som har vann i kroppen? Forsvinner det rett etter fødselen?
Hadde ingenting forrige svangerskap.
har du sett beina mine jeg har lagt ut eller? :-P
Har hørt at vannet går bort etter fødsel. Vi får se hva som gjer når den tid kommer.
Du er nå så fin atte du trenger ikke bekymre deg :)
Vekter er ufine ting...

har du sett beina mine jeg har lagt ut eller? :p
Har hørt at vannet går bort etter fødsel. Vi får se hva som gjer når den tid kommer.
Du er nå så fin atte du trenger ikke bekymre deg :)
Vekter er ufine ting...

Kan du sende meg link til bilde av beina dine - hvis dem er ille? :hello2
Passer meg utmerket å se at noen andre ser like fæle og hovne ut som meg akkurat nå! :P
Hehe, takk for det. ;)

Og ja - helt enig! Har ikke vekt hjemme for jeg synes dem er noe dritt! :finger005
Planlegger å gjøre innbrudd på den lokale helsestasjonen å stjele med meg vektene dem har sånn at jeg slipper å veie meg de siste kontrollene! :happy112

Bare 10 kg?

Sitter her med min tredje rumpe og 16-17-18 kg pluss! *dåne* Har fått lovehandles for en liten liten landsby :P Hihi - HÅPER noe/mye er vann :P

5kg på kort tid kan nok tyde på litt vann i kroppen ja, men ellers tror jeg det er ganske så vanlig å gå opp 10 kg. Jeg er gått opp 10kg, men er jevnt fordelt på 30 uker.

Jeg har å mye vann i kroppen, og hadde det forrige gang å.
Og kiloene flyr på fortere enn svint..... :(

forrige gang forsvant alt vannet 100% i løpet av første uka, det gikk skikkelig opp og ned de dagene, plutselig blåste leggene og beina ut, så ble de helt fine igjen. Veldig rart!
men det forsvinner iallefall.... ;)

Bare 10 kg?

Sitter her med min tredje rumpe og 16-17-18 kg pluss! *dåne* Har fått lovehandles for en liten liten landsby :p Hihi - HÅPER noe/mye er vann :p

Hehe, søta. Alle er forskjellig og lovehandleslandsby hørtes da sjarmerende ut i grunn ;) Tre rumper :P Ser det for meg! ;)

Back
Topp