Jippi!! Færdi med 12 uker!!! :-)

Var 12 uker i går! =)) Tar det helt med ro, vet at ting kan skje lenger uti svangerskapet også, men risikoen for sa avtar jo ved 12 uker. Jeg er bare glad for at det er 1 uke mindre til fødsel og at kroppen er bare min igjen! =)))

Vår første baby dette! Så alt e vældi nytt å spennende :-) Tar du folat?? Skal man ta dette lenge?? Vet du???

jeg er 13 uker i dag :)
folat er det viktig at man tar de 12 første ukene. så du kan slutte å ta de nå...
kanskje ta litt omega 3 i stedet :)

Jeg er også 12 uker idaaag :D :D :D Hvordan er formen?? Har du fått mage? Jeg fortsetter litt til med folat jeg..litt fordi jeg har mer igjen i pakken og litt fordi jeg føler det er bedre å ta litt for mye enn for lite :p skal spørre jordmoren min 22 aug hva hun anbefaler da... Hørt omega 3 er veldig viktig videre i svangerskapet..

Folat skal vel taes ut uke 12, altså 12+6 
Så deilig det må være å kunne si hurra for 12 uker da, jeg skal rope høyt hurra om 3 dager :)

13 uker i dag her å!! :-) Termin 13.februar... Foreløbig værtfall ;-)

Heidi:) skrev:
Jeg er også 12 uker idaaag :D :D :D Hvordan er formen?? Har du fått mage? Jeg fortsetter litt til med folat jeg..litt fordi jeg har mer igjen i pakken og litt fordi jeg føler det er bedre å ta litt for mye enn for lite :p skal spørre jordmoren min 22 aug hva hun anbefaler da... Hørt omega 3 er veldig viktig videre i svangerskapet..

Har nok fått litt mage ja... Å nå viser jeg det heller frem enn å prøve å sjule d... :-) Formen min er bra!! Jeg har også litt folat igjæn... Men tar multivitaminer å B vitamil i tillegg... Får kjøpe litt omega 3 også nå da ;-) Har du fått mage? Bra form?

Formen er ABSOLUTT mye bedre enn i juli.. :) Er bare litt småkvalm når jeg er sulten..og kan bli litt sliten utover dagen,men ellers veldig fin... de forrige uken har jeg jo ligger RETT ut :/ Begynt å få en liten kul på magen,så de som kjenner meg godt ser det allerede :) Vet ikke om den er mest oppblåst da hehe..men jeg liker det!!! :D

Samme her!! Var skikkeli kvalm i starten på juli å veeeeldi trøtt!! Men nå er energien på tur tilbake!!! :-) Er det noen av dere som har vært plaget med hodepine??? Har hatt det endel... Slitsomt!!! Men d går heldigvis over!!!!

Ååå jeg hadde så hodepine forrige uke..var helt grusomt..ville ikke ta noe smertestillende...så var jo helt ødelagt! :(

Back
Topp