Jippi, et steg nærmere <3

Mitos

Glad i forumet
Da har lille gullet fått seg vogn <3
OG fikk den vognen som jeg ønsket meg. Jeg ville gjerne ha emmaljulnga duo, og fant en flott brukt en på finn. Var å hentet den i går, og den er så fiiin. Gleder meg til å gå masse trilleturer <3

Noen andre som har flotte vogner de har lyst å vise frem :-)??

Vedlegg

• vogn.jpg
    vogn.jpg
    29,4 KB · Visninger: 54
Så fin vogn :D gratulerer!! Skal slenge inn bilde av min så snart jeg kommer meg opp av senga :)

Så fin vogn. Her er min, bildet er tatt fra da jeg venta vesla. Skal bruke den samme . Har Sports del også

Vedlegg

• 1365147303498.jpg
    1365147303498.jpg
    77,1 KB · Visninger: 41
Så fin:) godt når en får gjort unna slike ting:) jeg har sportsdel, så må kjøpe bag:)

Så fin! :) Og så bra at du fikk den du ville ha! :) Vi har betalt svinpris for en helt ny emmaljunga edge duo, men tenker jo at den skal holde til flere :) (Jeg som er livredd for å føde denne første :P )

ja, er så fornøyd med denne vognen..så fikk vi an 4000 kr billigere enn en helt ny en ville kostet, og vognen ser veldig lite brukt ut, så er super fornøyd :-) kjempe fin vogn Tina Pusen :-) den såg litt mindre ut en min emmaljunga duo, som sikkert hadde vert mer praktisk for min del, for jeg har bare en liten open corsa til bil, så det blir trangt inni der..men når vi kjører alle, så kommer vi nok til å bruka sambo sin bil, så det ordner seg no...

har jeg først funnet en vogn jeg vil ha, så blir det sån :-p

Jeg såg faktisk på en vogn igår som jeg gjerne vil ha:) en TFK joggster twister tror jeg den het, kan brukes hele tiden som barnet bruker vogn:) var på barnas hus og der var det tilbud:) er veldig heldig da siden svigers vil gi vogn i gave til oss og de sa en makspris på 10 000 kr, får mye vogn for det :)

Jeg såg faktisk på en vogn igår som jeg gjerne vil ha:) en TFK joggster twister tror jeg den het, kan brukes hele tiden som barnet bruker vogn:) var på barnas hus og der var det tilbud:) er veldig heldig da siden svigers vil gi vogn i gave til oss og de sa en makspris på 10 000 kr, får mye vogn for det :)
Vi har kjøpt joggster twist, den er HELT fantastisk! Grunnen til at vi valgte denne er fordi jeg har masse kjennskap til vogner da jeg jobber i barnehage og der er det masse forskjellige. Den er best å kjøre, styre, slå sammen, bare helt suveren! Kjøp den!! Du kan bestille den på kiddies24.de og betale halvparten nesten.. ;) Lykke til :)

ja, er så fornøyd med denne vognen..så fikk vi an 4000 kr billigere enn en helt ny en ville kostet, og vognen ser veldig lite brukt ut, så er super fornøyd :) kjempe fin vogn Tina Pusen :) den såg litt mindre ut en min emmaljunga duo, som sikkert hadde vert mer praktisk for min del, for jeg har bare en liten open corsa til bil, så det blir trangt inni der..men når vi kjører alle, så kommer vi nok til å bruka sambo sin bil, så det ordner seg no...

har jeg først funnet en vogn jeg vil ha, så blir det sån :p

Min er ganske stor i grunn.

Emmaljunge edgeduo combi vogn heter min. men er 2011 modellen da :P

Vi har kjøpt joggster twist, den er HELT fantastisk! Grunnen til at vi valgte denne er fordi jeg har masse kjennskap til vogner da jeg jobber i barnehage og der er det masse forskjellige. Den er best å kjøre, styre, slå sammen, bare helt suveren! Kjøp den!! Du kan bestille den på kiddies24.de og betale halvparten nesten.. ;) Lykke til :)
Tusen takk for den informasjonen :) vi bestemte oss egentlig i butikken, med tanke på at den var så lett i forhold til mange andre og tok så liten plass, skal tross alt ha plass til hundebur i bagasjerommet å, og med denne vogna har vi plass til det :) jeg kunne få en komplett med bagdelen å til 6200 kr på barnas hus, men skal sjekke ut den hjemmesiden å :)

Back
Topp