Jippi!! Endlig fortalt om graviditen til sjefen:)

Pakeeza85

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Det var så deilig å fortelle sjefen min om graviditen. Gikk så bra mer en forventet. Hadde grua meg litt siden jeg bar ehar vært ansatt i 6 mnd. Men hun tok det kjempe fint og gratulerte meg og var glad på mine vegne:) Hun sa at hun ventet på at noe slikt snart fra meg;)

Hun sa at jeg ikke skulle være redd for å miste jobben, for jeg var velkommen tilbake etter endt permisjon og at hun skulle fikse vikar for meg:)

Er så lette og glad:)

Så bra!! :) Kjenner igjen den følesen, hadde kun vært ansatt 4-5 mnd selv når jeg ble gravid, og grua meg veldig til å fortelle sjefen d.. Men d gikk så mye bedre enn eg hadde sett for meg :P Enn forvente jo alti d verste :P

Så bra! man føler seg så mye lettere etterpå :-) var også litt urolig for å fortelle det til sjefen min, siden hun er ung, og ikke har barn selv. Men hun tok det kjempebra :-)

Så godt å ha sagt det og at det gikk fint! :) (Skulle jo egentlig bare mangle, men sjefene er jo mennesker de og, og ganske forskjellige fra hverandre...)

Ja hadde bare hørt at hun er litt spesielle, men jeg har aldri hatt noe neg.episioder med henne, men kjente på meg at jeg ikke gledet å fortelle.

Beste er jo at jeg får lov til å fortsette etter permisjonen også:)

Er bare så lettet:)

Hurraaaa, så deilig :D Er ikke noe godt å være redd for å si det.

Godt med alt som er gjort!

Går selv og gruer meg lit til den samtalen... mest fordi jeg føler det er litt pinlig å komme for fjerde gang på 6 1/2 år for å si jeg er gravid. Må nok snart hoppe i deg jeg også... regner ikke med stormende jubel, men hva skal de si liksom... Går nok fint!

Ja det er jo ikke noe behagelig å gå med den følelsen. Men det går nok bra :) Gruet meg som en unge, men det gikk som sagt mye bedre enn forventet:) Føler meg så fri nå:happy093:):)

Krysser fingrene får deg;)

Back
Topp