Jippi! Endelig er jeg her igjen..

Junemor

Venter nytt mirakel <3
etter å slitt med å komme inn igjen hit... vært no tull med passord og nettverk og bare dritten...

så åssen er det med dere jenter??

Her er formen på topp igjen etter 1,5 mnd med spying. Og jeg jobber nå fullt igjen, det er så godt. Kjent litt bevegelse i magen men ingen spark enda :) 15 august klokka 09:00 er det tid for oul. Og det gleder vi oss til :)

Tida går mega fort med en 3,5 åring i hus og jeg kan ikke tro jeg straks er 17 uker på vei.... hvor blir tiden av!!

Vi har enda ikke fortalt nærmeste familien det, for vi prøver å vente til oul :) Andre som ikke har sagt noe enda?

Jaggu godt å være tebake :) :hello2

Imponerende at dere greier å vente så lenge!!! :D jeg er supertett med alle i familien min, da, så jeg hadde ALDRI greid å vente :P

Her vet den nærmeste familien det, noen på jobben, og noen venner. Har ikke akkurat "ropt" det ut ennå, venter. Med det til etter oul 20 august.
Formen er grei, og tida flyr her også med ei på snart 3. Vips så er vi snrt halvveis

Formen her er også strålende, og er 17+2 i dag :) Vi skal også vente med å fortelle familie det til etter oul, vi skal 19 august :D

Merker tiden bare flyr selv, med to barn, hus og jobb :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Så bra at du kjem inn igjen og at formen er bedre! Her føler og at vekene frå passerte 12 veker har gått veldig fort! Skal til ul samme dag som deg. Blir spennandes! Godt gjort at du har klart å holde på hemligheten såpass lenge synst eg! Her visar magen allerede godt så har ikkje sjans å skjule det! ;)

Back
Topp