Jippi, det er helg.....

jhygtfrdew

Gift med forumet
Hva er planene deres?
Vi har barnefri, og vi skal fikse og ordne opp i kåken:)
var på ikea i går og kjøpte litt, så her blir det litt ommøblering, rydding og ikeaflatpakkeskruving.... Og ikke minst slaraffel og koseliv....:)
Hva skal dere?

I dag har jeg og junior vært og shoppa litt. Kjøpte meg et deilig ullpledd på salg på home & cottage :)
Nå driver junior mamman sin til vannvidd med å snakke med teit stemme og si det samme fantasiordet om igjen 100 ganger. F.eks "oppidoppidøhdøh..." og jeg overdriver ikke når jeg sier 100 ganger..Ja det høres teit ut,men jeg blir gal.

Nok om det.
Til kvelden blir det hjemmelaga versjon av kebab og kanske en film :)

I morgen er det søndag så da skal vi prøve å få oss en tur ut. Grille pølser og sånn hvis været er ok.

Vi har begynt litt på å gjøre klar et barnerom<3:) Har flyttet kontoret inn på gjesterommet. Har vært å handlet noen solide hyller vi skal ha over kontorpulten. Hører gubben romsterer med hyllene nå:):) Om ca. 1-2 times tid får vi foreldrene hans på besøk, de har med seg hunden sin som vi skal ha på overnatting her. Skal passe hunden 1 hel uke i mars! Så greit å ta det litt gradvis og se at hun(*kremt*, vi;) tar det greit. Pizza ikveld til mat:) Slaraffenliv størsteparten av søndagen:) =Spille/se serier/tur med hunden:) (+for min del: brette litt tøy;)

Her snekrer mannen i gangen, snart ferdig nå, så skal alt males. Alt er furu fra tidlig 90 tallet nå, så skal bli deilig å få det hvitt! Så etter to strøk grunning og et -to strøk maling blir det å få satt opp et nytt garderobeskap. Jeg kan ikke bidra stort, så her er jeg treåring passer :) Han elsker å være der pappa er, men er litt for mye i veien. Så vi har ukeshandlet nå (gikk greit til og med med 3-åringen), så vasker jeg ca 6 maskiner med klær i dag...

I morgen skulle vi egentlig møte den gamle barselsgruppa og dratt på skøyting, men det ble avlyst.. Prøver å finne et alternativ til oss nå, sånn at mannen får et par timer til oppussingen alene, uten oss her.

Vi er invitert på middag hos et vennepar og sammen med 2 vennpar til. Så ungene skal til besteforeldre. Kjenner at dt skal bli kos å komme seg litt ut av huset, og være "voksen" for en kveld. :)

Skulle egentlig på middag med jaktlaget til gubben + fruer, men vi kan ikke dra siden gubben har fått influensa.. Litt kjipt kjenner jeg, hadde gleda meg på rypemiddag - det er jo så godt! Men sånn er det bare noen ganger :)

Her er det bare kos i helga siden mannen for en gangs skyld ikke jobber denne helga. Håper vi rekker å se film i kveld (uten at en av oss sovner)

Søndag skal mannen på dugnad mens barna og jeg koser oss ute eller inne. Spørs åssen været blir

Vi har vært i bursdag til tantungen som er blitt ett år:) nå er jeg så sliten av jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.... Bli hamburger og kos med ungene i kveld før jeg skal slappe av med verdens beste og se hver gang vi møtes.. Sovner nol tidelig i dag:p
I morgen prøver vi sikkert å gå en tur og kose oss med ongene:)

Vi har rydda litt, gått igjennom babyklær.... Åhhhh, så bitte bitte små, og hærlige... Hehe,

og fått montert og ordnet litt i gangen, vært på suppleringshandel på ikea, og sett flere episoder av : How I met youre mother... Sett noen episoder midt på dagen også... Bare fordi vi kunne gjøre det... Hohoho

Gjenstår fortsatt endel i morgen, men det er da.. ... :)

Back
Topp