jafris Glad i forumet 18 Aug 2010 #1 rania og jg stikker til onsdag[:)] og d kosta bare 800, m fly frem og tilbake for oss tilsammen[;)] Gleder mg.
rania og jg stikker til onsdag[:)] og d kosta bare 800, m fly frem og tilbake for oss tilsammen[;)] Gleder mg.
? . Elsker forumet 18 Aug 2010 #2 Men kos dere masse[:D] for en herlig pris [:D] Blir godt å komme bort fra høstOslo kan jeg tenke meg... Æsj da... misunnelig!!
Men kos dere masse[:D] for en herlig pris [:D] Blir godt å komme bort fra høstOslo kan jeg tenke meg... Æsj da... misunnelig!!
jafris Glad i forumet 18 Aug 2010 #3 Takk takk[:)] ja hadde ikke tenkt å dra, siden jg r på jobb jakt,men d kan jg gjøre på pc'en der oxo og når jg fikk d så billig hoppet jg på[:D] Gleder mg til litt varme og så har 2 venninner og svigerinna mi fått baby, som jg har såååååååå lyst til å kose m[;)]
Takk takk[:)] ja hadde ikke tenkt å dra, siden jg r på jobb jakt,men d kan jg gjøre på pc'en der oxo og når jg fikk d så billig hoppet jg på[:D] Gleder mg til litt varme og så har 2 venninner og svigerinna mi fått baby, som jg har såååååååå lyst til å kose m[;)]
Emilie<3Sofie Elsker forumet 18 Aug 2010 #4 go tuuuuur!!! MIsunnelig ja, Er på jobb jakt jeg også. Kjempekjedelig..... Merethe