JIPPI!!! :D

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg må bare juble litt nå altså! Var jo på jobbintervju på fredag og fikk vite i dag at jeg fikk jobben så skal begynne allerede på torsdag :D Dette er en jobb som ekstrahjel så jeg håper jeg får muligheten til å jobb en god del hvertfall:)

Trengte virkelig dette og gleder meg masse!!! :) men har ikke fortalt om graviditeten enda, bør jeg si dette på torsdag eller skal jeg bare vente litt med det? Hva synes dere? :)

Gratulerer så masse :) Jeg hadde nok sagt det da jeg mener det er greit å ha ett ærlig forhold til arbeidsgiver :)

Gratulera så masse!!! :) Jeg hadde fortalt d, hadde følt meg uærlig hvis ikke :)

Takk for svar dere :) Ja, tror nok jeg kommer til å si det så slipper jeg å gå rundt med dårlig samvittighet. Blir spennende. Det er i en butikk hvor de selger baby/barneutstyr :)

å gratulerer så masse :-) ååå en sånn jobb ønsker jeg meg så veldig, har søkt mange ganger, men får ingen fot innenfor...
lykke til:-) men ville nok sagt det på torsdag ja, jeg synes det er ubehagelig å ikke si slikt.

å gratulerer så masse :) ååå en sånn jobb ønsker jeg meg så veldig, har søkt mange ganger, men får ingen fot innenfor...
lykke til:) men ville nok sagt det på torsdag ja, jeg synes det er ubehagelig å ikke si slikt.
Tusen takk :) Jeg gleder meg masse, tror dette er noe jeg kan trives veldig godt med. Ble så glad når jeg fikk den telefonen idag og at jeg kan begynne allerede på torsdag er jo bare supert :) Du må bare fortsette og søke og ikke gi opp. Jeg har søkt jobber siden jeg var i permisjon med jenta mi, og endelig nå har jeg fått jobb. I tillegg fikk samboer viet om ny jobb på torsdag i forrige uke hvor han skal begynne i juli så da stiger han nesten 100.000 kr i året bare ved å bytte jobb. GØY :D Trengte virkelig dette altså hihi

Tusen takk :) Jeg gleder meg masse, tror dette er noe jeg kan trives veldig godt med. Ble så glad når jeg fikk den telefonen idag og at jeg kan begynne allerede på torsdag er jo bare supert :) Du må bare fortsette og søke og ikke gi opp. Jeg har søkt jobber siden jeg var i permisjon med jenta mi, og endelig nå har jeg fått jobb. I tillegg fikk samboer viet om ny jobb på torsdag i forrige uke hvor han skal begynne i juli så da stiger han nesten 100.000 kr i året bare ved å bytte jobb. GØY :D Trengte virkelig dette altså hihi
det skjønner jeg godt ja :-) det blir nok deilig :-) jeg kjenner bekkenet så godt nå at jeg søker ikke på mer nå i svangerskapet. skal prøve å jobbe litt til på sykehjemmet og håper bekkenet holder en stund til selv om jeg ikke greier å gå normalt i dag etter jeg var på jobb i går og søndag...
men tenkte å søke mer igjen når jeg er i permisjon, da er jeg i utgangspunktet ferdig å produsere barn også så trenger ikke å tenke på det hvertfall hehe

Gratulerer med ny jobb! :D
Høres kjempekoselig ut å jobbe i en slik butikk, bare en ikke blir for fristet til å handle med seg alt sammen hjem :P

Gratulerer med jobb :) Enig med de over her, ville fortalt om graviditeten :)

Så koselig å jobbe med barneutstyr da, får vel gode prosenter du da, om du trenger noe :)

det skjønner jeg godt ja :) det blir nok deilig :) jeg kjenner bekkenet så godt nå at jeg søker ikke på mer nå i svangerskapet. skal prøve å jobbe litt til på sykehjemmet og håper bekkenet holder en stund til selv om jeg ikke greier å gå normalt i dag etter jeg var på jobb i går og søndag...
men tenkte å søke mer igjen når jeg er i permisjon, da er jeg i utgangspunktet ferdig å produsere barn også så trenger ikke å tenke på det hvertfall hehe
Håper bekkenet ditt ikke begynner å tulle for mye, vet selv hvordan det er. Hadde bekkenløsning sist svangerskap og kjenner innimellom at det tuller litt denne gangen også så håper ikke det blir så ille som sist hvertfall. ja, dette blir nok sannsynligvis siste barn her også så da er det jo litt lettere i henhold til jobb igjen :)

Håper bekkenet ditt ikke begynner å tulle for mye, vet selv hvordan det er. Hadde bekkenløsning sist svangerskap og kjenner innimellom at det tuller litt denne gangen også så håper ikke det blir så ille som sist hvertfall. ja, dette blir nok sannsynligvis siste barn her også så da er det jo litt lettere i henhold til jobb igjen :)
usj ja bekkenet var kraftig rammet sist, men det har holdt lengre denne gangen heldigvis, men det holder nok ikke veldig mange uker til nå kjenner jeg...

men nå kuppet jeg tråden din her, det var ikke meningen hehe

usj ja bekkenet var kraftig rammet sist, men det har holdt lengre denne gangen heldigvis, men det holder nok ikke veldig mange uker til nå kjenner jeg...

men nå kuppet jeg tråden din her, det var ikke meningen hehe
uff ikke bare bare med bekkenproblemer altså...

Neida, ikke tenk på det :) Bare koselig å "prate" :)

Gratulerer så mye!
Det er så deilig når det endelig går i boks med jobb! også på en babybutikk da - det er jo bare så genialt :)
*jubler sammen med deg*

Jeg har også mer eller mindre gitt opp å søke etter jobber nå. Av flere grunner (er på flyttefot til ny by og må da sykemelde meg for å begynne i ny jobb, og det blir jo bare tullete).
Så får vel bare håpe på at jeg er heldig når jeg er ferdig med permisjonen :)

Tvi tvi til torsdag da :)

Gratulerer så mye med jobb! Det er deilig da.

Jeg syns og du bør si ifra. Jobben min ansatte en nå for å dekke over siden jeg er delvis sykemeldt + går jo da i svangerskapspermisjon over sommern. Hu som fikk stilling har ikke sagt til noen at hu er gravid. Hu er like langt på vei som meg, så hu er da ansatt for å dekke over min permisjon når hu må få permisjon selv. Kan tenke deg stemninga på jobb idag når det kom ut......

Jeg syns og du bør si ifra. Jobben min ansatte en nå for å dekke over siden jeg er delvis sykemeldt + går jo da i svangerskapspermisjon over sommern. Hu som fikk stilling har ikke sagt til noen at hu er gravid. Hu er like langt på vei som meg, så hu er da ansatt for å dekke over min permisjon når hu må få permisjon selv. Kan tenke deg stemninga på jobb idag når det kom ut......

Usj den var lei da ;) var ikke hun klar over at det var ett svangerskapsvikariat hun skulle over i?? Derfor jeg mener det er greit å være ærlig :p

.... Samtidig som det hun gjør er helt lovlig og veldig forståelig, hun trenger vel pengene i sin permisjon hun også :) Skjønner det blir dårlig stemning altså, men det er jo ikke helt lov å være sur heller, for sånn er jo reglene for alle ;) Alle damer i fruktbar alder kan jo bli gravid når som helst :P

Jeg er innkalt til intervju til en jobb som hvis jeg får den, jeg bare kan jobbe i i ca 1,5 mnd.. For meg er det gull verdt med de ekstra pengene, for arbeidsgiver er det mere jobb fordi h*n må finne en til ikke lenge etter jeg er begynt i jobben.. Men uansett grunn jeg (eller hun i din jobb - eller en mann for den saks skyld) har for å "slutte" i september en gang, så kunne det like gjerne skjedd at jeg (eller hun eller en mann) hadde takket ja til jobben, men byttet jobb el uten å være gravid sånn at det likevel ble samme jobben for arbeidsgiver.. ;)

Men jeg skal si fra jeg er gravid på intervjuet altså, bare for å ikke skape sur stemning (som jeg godt kan forstå sånn menneskelig utenom lovverket ;)), så er egentlig enig med deg altså ;) Bare er litt vanskelig :P

Men jeg skal si fra jeg er gravid på intervjuet altså, bare for å ikke skape sur stemning (som jeg godt kan forstå sånn menneskelig utenom lovverket ;)), så er egentlig enig med deg altså ;) Bare er litt vanskelig :P

Skjønner jo virkelig godt grunnen som du sier :) Og ja har også opplevd at ei som begynte i stilling på min jobb sluttet etter 6 ukers tid da hun ikke trivdes med jobben. Så dette trenger absolutt ikke bare gjelde gravide :p

Back
Topp