Jippi!! :D

FruA

Mamma til 3 :)
Oktobermirakler 2013
Jeg har vært hos legen nå, det gikk jo så fint alt sammen at det var en fryd :)

Og han var grei og brukte masse tid på meg :) Og ganske grundig, det har ikke vært så grundig undersøkelse av meg på en sånn undersøkelse før! Han sjekket selvfølgelig blodtrykk, men også hjertet, lunger, bryster (jeg ble helt sjokka :P Har ikke vært med på sånt før, hehe, men det gikk jo fint da)

- og så kjente han på magen min og lette etter hjertelyden. Lenge. Han sa med engang at han fikk opp hjertefrekvensen på doppleren (da kunne jeg slappe av, det var hvertfall et hjerte inni der som slo!), men lyden kom ikke. Men han lette og lette og jeg ble positivt overraska over hvor grei han var som leita så lenge - og så fant han den <3 Smelt <3 ca. 166, tror jeg, noe som er høyere enn guttene mine har hatt, så kanskje dette er jenta da? Spennende uansett, og veldig, veldig kjekt å høre hjertelyden!! :D

Så dette er rett og slett en god dag! :D Jeg er 11 uker i dag (11+1 i følge han, men det er vel bare ulik regning).

Såååååå flott :) :)

Å såååå bra :D <3

Så kjekt :-) Nå fikk du meg til å tenke på noe ja.. Det sies jo at jentene har høyere hjertefrekvens enn gutter.. Stemmer dette ? Husker nemlig ikke hva jenta mi hadde da jeg gikk med henne , men den jeg har i magen nå hadde like over 130 da jeg var på tidlig UL i uke 7..

Hurra for grundig undersøkelse :D :D

For en herlig oppdatering! Ingen ting er bedre enn å få høre hjertelyd :D

Så flott å høre! :)

Så kjekt :) Nå fikk du meg til å tenke på noe ja.. Det sies jo at jentene har høyere hjertefrekvens enn gutter.. Stemmer dette ? Husker nemlig ikke hva jenta mi hadde da jeg gikk med henne , men den jeg har i magen nå hadde like over 130 da jeg var på tidlig UL i uke 7..

De sier det ja, og med mine gutter stemmer det. Og søsteren min har to gutter og en jente, og der stemmer det også. Jenta hadde rundt 160, guttene lavere.

Tror de sier under 150 gutt, over jente, men akkurat i grenseland kan begge kjønn være(under målingen rolig jente/aktiv gutt, feks :P).. Men sånn stort sett har guttene mine være på 130-140, i alle fall ikke i nærheten av 170! (som jeg så nå det står på helsekortet mitt. Det var det som kom opp når lyden også kom, før lyden kom og den likevel fanget inn noe lå den på 166). Syns å huske at minstemann var oppi 155 på en måling en gang.. Var sikkert bare litt vill akkurat da :P

Men er vel som sagt et kjerringråd, så trenger jo ikke stemme :) Meeen, spennende å lure :)

Så kjekt :) Nå fikk du meg til å tenke på noe ja.. Det sies jo at jentene har høyere hjertefrekvens enn gutter.. Stemmer dette ? Husker nemlig ikke hva jenta mi hadde da jeg gikk med henne , men den jeg har i magen nå hadde like over 130 da jeg var på tidlig UL i uke 7..
Jeg spurte legen min om d då jeg var på tidlig ul, og han sa at så tidlig hadde d ivertfall ingenting å si.. den kan endre seg så veldig fra dagtil dag når de er så små.. men kanskje når de kommer over en viss alder? legen ville ikke svare på d;)

Ja, veldig heldig :) :)

Nei, legen vil nok ikke si noe om det, er jo bare spekulasjoner ;) prøvde å få jordmoren min til å si noe om det, en av de andre gangene jeg var gravid, hun bare lo og sa "kanskje" ;)

Back
Topp