i dag er jeg 12 uker, og det føles helt fantastisk!! kjenner meg liiitt tryggere på at alt går bra videre med lille i magen nå.. nå GLEDER vi oss stort videre til påsken, da vi skal til Danmark da skal vi koose masse med kommende storebror! Lalandia, Odense zoo, Legoland(?) osv.. I tillegg tar vi med oss hjem ei nydelig Emmaljunga big star supreme (med et liggemål på hele 97 cm ) litt tidlig, men vi skal sette den hjemme hos min mor da det bringer ulykke å ha vogna i hus før lille kommer ..
Har også funner verdens nydeligste vugge/kurv som jeg har tipset mamma om at vi ønsker oss... hehe
Alt er bare så mye mer virkelig nå! Nyheten er delt med hele familien, og alle gleder seg stort!! ukene har flydd frem til nå! Men nå vil de sikkert sniiiigle seg framover!
Har også funner verdens nydeligste vugge/kurv som jeg har tipset mamma om at vi ønsker oss... hehe
Alt er bare så mye mer virkelig nå! Nyheten er delt med hele familien, og alle gleder seg stort!! ukene har flydd frem til nå! Men nå vil de sikkert sniiiigle seg framover!