JIPPI! :D

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
i dag er jeg 12 uker, og det føles helt fantastisk!! :D kjenner meg liiitt tryggere på at alt går bra videre med lille i magen nå.. :) nå GLEDER vi oss stort videre til påsken, da vi skal til Danmark :) da skal vi koose masse med kommende storebror! Lalandia, Odense zoo, Legoland(?) osv.. I tillegg tar vi med oss hjem ei nydelig Emmaljunga big star supreme (med et liggemål på hele 97 cm :) ) litt tidlig, men vi skal sette den hjemme hos min mor da det bringer ulykke å ha vogna i hus før lille kommer :)..
Har også funner verdens nydeligste vugge/kurv som jeg har tipset mamma om at vi ønsker oss... hehe :p

Alt er bare så mye mer virkelig nå! Nyheten er delt med hele familien, og alle gleder seg stort!! :D ukene har flydd frem til nå! Men nå vil de sikkert sniiiigle seg framover! :D

Gratulerer med de 12 ukene :D

Gratulere, nå skal du begynne å se at tiden går fortere :)

Hehe, seriøst?? jeg synes den har gått sååå fort fram til nå jeg!! også skal det gå enda fortere?! nei, det er vell kke mulig..:p forrige sv.skap gikk såååå seint! ;)

syns tiden sneglet seg fram til uke 12 jeg også, og nå er jeg plutselig 14 uker ;P håper ukene spretter avgårde nå :)

Syns tiden går mye raskere fra man er 12 uker :-)

Gratulerer med de magiske 12! :D

Gratulere med 12 uker, veldig deilig å ha nådd den milepælen ;) høres ut som en knall påske! Kos dere masssse ;)

Hehe, seriøst?? jeg synes den har gått sååå fort fram til nå jeg!! også skal det gå enda fortere?! nei, det er vell kke mulig..:p forrige sv.skap gikk såååå seint! ;)

Hos meg så gikk tiden veldig sent frem til uke 12, men nå går den veldig fort synes jeg. Så kanskje du også vil føle det samme ;)

Gratulerer med 12 uker :)
Høres ut som dere har en fin plan for påsken :)

Eeeelsker lalandia!!<3 er det et par ganger i året og det er Fantastisk :-)

Back
Topp