JIPPI, babyen lever......

TonjeC

Flørter med forumet
Hadde noen vanvittige blødninger for snart to uker siden, og på UL så de et embryo, men de så ikke noe tegn til liv. Men igår på kontrollen var det full action der inne med verdens vakreste hjerteslag! [:D][:D][:D] Bebisen var bare litt "yngre" enn vi trodde.... Det er fantastisk godt å endelig kunne slappe av, håper bare alt går greit fremover og.... [:)]

Så godt å høre at h*n lever!!

Lykke til videre i svangerskapet[;)]

Åhhh...så godt å høre=) Lykke til fremover[;)]

Så godt å høre...

Nå ble jeg glad på deres vegne. Gratulerer så masse :)
Nå er det bare å se fremover og nyt tiden :)

kjempe fint å høre,det er så betryggende og få se det lille spiret på ul.

Det var en god nyhet, lykke til videre!

Så fint [:D][:D][:D]. Gratulerer...[;)]
Lykke til videre.

Så flott!! Gratulerer, og lykke til videre med ruginga[:D]

Hei på deg! Så flott å høre at det gikk bra med den lille. Selv sitter jeg her i uke 5 + 3 og har også hatt ganske sterke blødninger i et par-tre dager. Hadde egentlig innfunnet meg med at det har gått galt, men da jeg leste innlegget ditt, begynte jeg å lure på om jeg ikke bør kontakte lege selv. Jeg testet positivt på en Clear Blue rund forventet mens, og hadde begynt å glede meg over babyen som skulle komme. Så kom nedturen på søndag, og jeg hadde ikke engang tenkt å kontakte lege. Bør jeg gjøre det, kanskje?

Hadde tatt kontakt med legen jeg... Jeg hadde samme erfaring, med blødninger fra uke 5, og UL (hadde 3 stk) viste ikke hjerteslag før uke 7. I tillegg viste den tvillinger... [:D]

Hei Tonje! Det var kjempegøy å høre at det gikk bra med deg! Hadde jo samme opplevelsen selv i uke 10, men det gikk jo bra med meg også da! [:D][:D][:D]

Kjempeglad på dine vegne! Lykke til videre! [:D]

Hei! Jeg opplevde det samme i dag. Sto opp for å gå på jobb, og da jeg satt på do å tisset, kom det to store blodklumper, men har bare kommet bitte litt friskt blod i ettermiddag, ellers er det bare litt gammelt blod. Så jeg må ha blødd i natt, men har ikke vondt eller noe, bare litt murring, men da har jeg hatt litt av siden jeg ble gravid. Var til legen og tok GU, hun sa det såg fredelig ut, at livmorhalsen var helt lukket, og størrelsen på livmoren stemte med hvor langt på vei jeg er. Skal til UL i morgen for sikkerhetsskyld. Men er optimistisk, og det hjalp å lese at det er godt bra med deg...
Lykke til videre...
Klem [:D]

godt å høre at det sto bra til i magen, lykke til videre i svangerskapet[;)]

Tusen takk for alle innlegg!!! [:D] Og til dere som bekymrer dere over blødninger; jeg har hatt mye av det og jeg var HELT bombesikker på at det var ferdig arbeid. Men gå til lege og få ul, dette er de første dagene jeg faktisk kan puste ut og glede meg..... Lykke til alle, det går sikkert helt fint!! [:)]

Back
Topp