Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var på ultralyd idag..den lille var blitt stor, og vinket så fint til meg...[:D] hjerte slo,rørte seg, og vi så noen små fingre..så artig........har trua på at dette skal gå bra......
Ja det var skikkelig stort å se idag..de andre gangene jeg har vært på ul har vi bare sett hjerteslag og en klumt..[:D] Idag kunne vi se at det var blitt et menneske...var skikkelig gla da jeg gikk ut derfra....hadde nok et bredt smil om munnen...ubeskrivelig følelse...måtte bare tiden gå fort nå frem til jeg begynner å kjenne spark.....Gleder.....
Grattis! Så fint å høre.
Det er veldig store sjanser når en ser hjertet slår i uke 9.
Jeg hadde ul i uke 9 forrige gang, og da fikk jeg beskjed om at det var veldig gode tegn å se hjerteslag da.
Gleder meg til jeg kommer så langt også[:)]
Lykke til!
Åhh jaa det er så fantastisk det, jeg syns det var det beste med og være gravid... Er jo ikke så lenge igjen til det nå
Det er knallgøy og se utviklingen da, når man tenker på alt som skal skje så syns jeg ikke 40 uker er så lenge[:)]
har flere ul bilder av lillegull fra han var en liten ert til ordinære ul bilder, er kjempegøy og ha i albumet til spira seinere[:)][:)]