Jippi - 5 uker i dag!

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Yes, endelig nådd 5 ukers grensa og bare 7 bittesmå uker igjen før den magiske 12 ukers grensa er nådd!
49 dager om du vil ;)

I dag kom også kvalmen, og er om mulig enda trettere!

1359970383707.jpg

Spørs om det ikke blir sykemelding om denne kvalmen utvikler seg nå.. Er hvertfall på jobb i dag :D

Hvordan er formen deres damer? :)

Jeg er 6 uker på vei nå. Halveis i første trimester... men jeg fant det ikke ut før jeg var 5 uker på vei å denne uken har vært den lengste i mitt liv.... Det går så tregt!!! Jeg kjenner absolutt ingen symptomer for tiden. Det lille jeg hadde er forsvunnet For flere dager siden. Men ingen tegn til blødninger så jeg trøster meg med det. Føler meg ikke gravid i det heletatt. Jeg mesuner litt den kvalmen din, da vet du hjertfall at kroppen din brygger på noe.

Var moren din kvalmen når hun gjikk med deg? Har hørt at det skal gå i arv. Men min mor var veldig kvalmen hele svangerskapet med meg......

Jubler med dere. Mellom 4 og 5 uker et sted, denne eggløsninga har levd sitt eget liv denne gangen. Men vi traff uansett vi. Murring i underetasjen, ingen kvalme, litt oppblåst, thats it.

Hurra!! :) formen min blir bare bedre og bedre..

Gratulerer med 5 uker! Formen min er elendig. Er blitt så utrolig kvalm at i dag har jeg ringt legen og bestilt time. Skal dit på onsdag og håper på en sykemelding, men jeg skal ikke klage da jeg vet det kommer noe godt ut av dette! :love017

Hipp Hurra! :D

Jeg er 6 fullgåtte uker i morgen :) Tror jeg? Blir spennende å få fastsatt alder på fosteret om en drøy uke :)

Jeg er litt trett, litt uggen om jeg ikke spiser, ØMME pupper, potte sur ;) og har litt stikking i magen :)

Jeg er 6 uker på vei nå. Halveis i første trimester... men jeg fant det ikke ut før jeg var 5 uker på vei å denne uken har vært den lengste i mitt liv.... Det går så tregt!!! Jeg kjenner absolutt ingen symptomer for tiden. Det lille jeg hadde er forsvunnet For flere dager siden. Men ingen tegn til blødninger så jeg trøster meg med det. Føler meg ikke gravid i det heletatt. Jeg mesuner litt den kvalmen din, da vet du hjertfall at kroppen din brygger på noe.

Var moren din kvalmen når hun gjikk med deg? Har hørt at det skal gå i arv. Men min mor var veldig kvalmen hele svangerskapet med meg......

Ja, det går vannvittig tregt.. enig i det. Fant jo det ut 11 dpo, og da var jeg ikke mer enn 3+4 på vei, så det har vært lange dager! ;)

Tilbake til kvalmen.. min mor var ikke dårlig. Kanskje litt morgenkvalm, men kastet aldri opp noen av svangerskapene. Hun har derimot hatt problemer i svangerskapet, med meg hadde hun morkaken foran åpningen og mye blødninger grunnet dette. Med min lillebror som ble født 9,5 år senere så døde hun nesten grunnet alle blødningene, han ble født 2,5 måned for tidlig også da..

Så ikke vet jeg hvor kvalmen kommer fra, hu eneste helsøsteren min var også veldig dårlig da hun ventet førstefrøkna, men med nummer to som var gutt var hu ikke så dårlig. Derfor jeg tror det er gutt nå ;)
Har ikke kastet opp enda, var bare sinnsykt kvalm i morges, spiste et lite knekkebrød - ble bedre. Så kom kvalmen tilbake.. men sålenge jeg passer på å spise litt hele tiden så klarer jeg å holde den i sjakk. Foreløpig! Kan ennå bli verre..

Gratulerer med 5 uker! Formen min er elendig. Er blitt så utrolig kvalm at i dag har jeg ringt legen og bestilt time. Skal dit på onsdag og håper på en sykemelding, men jeg skal ikke klage da jeg vet det kommer noe godt ut av dette! :love017

Helt sant! Ser du er litt over 6 uker også.. så jeg er vel ikke helt ute av faresonen når det kommer til hyperemesis heller. Men sist så ble jeg jo innlagt i uke 6 - tror jeg slipper det denne gang ;)

Hipp Hurra! :D

Jeg er 6 fullgåtte uker i morgen :) Tror jeg? Blir spennende å få fastsatt alder på fosteret om en drøy uke :)

Jeg er litt trett, litt uggen om jeg ikke spiser, ØMME pupper, potte sur ;) og har litt stikking i magen :)

Spennende! Skal du ha UL neste uke kanskje? Da må du poste bilde hvis du får! :P
Jeg er helt ut av det sinnsyke trøtt, uansett når jeg legger meg eller står opp så er jeg Zombieeee... :P

Ellers så er puppene kjempevonde og HARDE, bekkenet skrangler til tider, humøret er opp og ned hele tiden samt jeg er konstant sulten. Og spiser jeg ikke så kommer kvalmen snikende.. jadda! Kjekt å være gravid :D

4+4 i dag, og kvalmen meldte seg i dag. Er ikke dårlig, men uggen og må spise noe hele tiden for ikke å bli dårlig.. Svimmel og trøtt! -_- Men jobbe må man, så er bare å stå på lissom :p blææææ.... Men koser meg med tanken på at en liten spire vokser til i magen min <3

grattis med 5 uker :-) etter mine beregninger så er jeg 5 uker på onsdag :-)
jeg er bittelitt kvalm eller mer uggen litt sånn av og på de fleste dagene, får lettere vondt i hodet og går en del ekstra og tisser hehe får litt sånn mensmurringer innimellom og stikninger i underlivet. litt ømme pupper, men ikke så veldig. også krangler bekkenet ganske mye allerede.
men så lenge dette svangerskapet holder seg inntakt så skal jeg ta disse plagene altså :-)

Back
Topp