Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååå heldige du :) her er jeg akkurat 33 uker, skuller sååå gjerne vært 36-37... da hadde jeg gjordt ALT for å få den ut, kan ikke forstå at magen skal greie vokse mere nå!! ikke at den er usannsynlig stor, men er så sprengt at skjønner ikke hvor den skal hente hud eller noe fra... :Szzsandra skrev:
ranger skrev:
Jeg er også 36uker på veg :)Snart så har vi det lille nurket i armene våres såå herligt det skal bli :)Gleder meg enormt både til fødselen og se hvordan den lille ser ut.Vet ikke helt hva det blir men han trodde det blei ei jente men likevel ikke sikker så det blir spennendes:)Har 2gutter fra før på snart 5 og snart 18år!Så nå har e endelig begynt med som e synst e kjekt nemlig dille og dalle.Funnet fram vogna luftet og vasket og kler som me kan bruke til begge kjønn osv.Kjøpt stellekommode,stelleveske og sengekant osv.E det kjekkeste e gjørJa,så nå er e klar til alt!Forresten har ikke pakket reisebagen enda da men tenkte til helgen.Vi må til Haugesund å fø da føden er feriestengt her
ranger skrev:
Vi bor i Odda så er en 2,5t kjøring til Haugesund ca.Har ikke så veldig lyst dit da men...Er så stort sykehus og mangen du må forholde deg til og ikke kjenner du til de og ikke de til meg osv.Så håper de kan sette meg i gang uka før de stenger eller at e kjeme av meg selv
ranger skrev:
Vi bor i Odda så er en 2,5t kjøring til Haugesund ca.Har ikke så veldig lyst dit da men...Er så stort sykehus og mangen du må forholde deg til og ikke kjenner du til de og ikke de til meg osv.Så håper de kan sette meg i gang uka før de stenger eller at e kjeme av meg selv
Da var jeg kommet til 36 uker:):) så nå kan småen bare komme om en ukes tid ;):p selv om jeg er ganske sikker på at det blir overtid som sist ;)hope<3 skrev: