Jippi 36 uker :):)

hope<3

Elsker forumet
Da var jeg kommet til 36 uker:):) så nå kan småen bare komme om en ukes tid ;):p selv om jeg er ganske sikker på at det blir overtid som sist ;)

ååå heldige du :) her er jeg akkurat 33 uker, skuller sååå gjerne vært 36-37... da hadde jeg gjordt ALT for å få den ut, kan ikke forstå at magen skal greie vokse mere nå!! ikke at den er usannsynlig stor, men er så sprengt at skjønner ikke hvor den skal hente hud eller noe fra... :S

Jeg er også 36uker på veg :)Snart så har vi det lille nurket i armene våres såå herligt det skal bli :)Gleder meg enormt både til fødselen og se hvordan den lille ser ut.Vet ikke helt hva det blir men han trodde det blei ei jente men likevel ikke sikker så det blir spennendes:)Har 2gutter fra før på snart 5 og snart 18år!Så nå har e endelig begynt med som e synst e kjekt nemlig dille og dalle.Funnet fram vogna luftet og vasket og kler som me kan bruke til begge kjønn osv.Kjøpt stellekommode,stelleveske og sengekant osv.E det kjekkeste e gjørJa,så nå er e klar til alt!Forresten har ikke pakket reisebagen enda da men tenkte til helgen.Vi må til Haugesund å fø da føden er feriestengt her

zzsandra skrev:
ååå heldige du :) her er jeg akkurat 33 uker, skuller sååå gjerne vært 36-37... da hadde jeg gjordt ALT for å få den ut, kan ikke forstå at magen skal greie vokse mere nå!! ikke at den er usannsynlig stor, men er så sprengt at skjønner ikke hvor den skal hente hud eller noe fra... :S

hihi nei kjenner følelsen =) gleder meg til småen kommer =) Håper han kommer neste uke haha ;) nei han kommer nok etter termin tenker jeg ;)
det er tungt den siste tiden. men alt dette er glemt når de søte små kommer til verden.. åå som jeg gleder meg til han kommer =)

ranger skrev:

Jeg er også 36uker på veg :)Snart så har vi det lille nurket i armene våres såå herligt det skal bli :)Gleder meg enormt både til fødselen og se hvordan den lille ser ut.Vet ikke helt hva det blir men han trodde det blei ei jente men likevel ikke sikker så det blir spennendes:)Har 2gutter fra før på snart 5 og snart 18år!Så nå har e endelig begynt med som e synst e kjekt nemlig dille og dalle.Funnet fram vogna luftet og vasket og kler som me kan bruke til begge kjønn osv.Kjøpt stellekommode,stelleveske og sengekant osv.E det kjekkeste e gjørJa,så nå er e klar til alt!Forresten har ikke pakket reisebagen enda da men tenkte til helgen.Vi må til Haugesund å fø da føden er feriestengt her

Er det langt å reise for dere da ?
 :/

her er også alt klart. Utenom vugge, den har jeg ikke kjøpt enda.. får se om jeg får gjort det nå snart hehe :)
Her er storebror på 3 år veldig klar, så håper det går bra når lillebror kommer. At han ikke syntes det blir for mye.
Gleder meg så sykt til han kommer.Venter på at det skal begynne hver kveld/natt, så det kan bli noen lange uker på meg hehe

ÅÅ heldige dere som er så langt på vei!! Ligger to uker bak dere så snart er jeg der jeg også;-) Masse lykke til alle sammen!!

bella_lianda skrev:
ÅÅ heldige dere som er så langt på vei!! Ligger to uker bak dere så snart er jeg der jeg også;-) Masse lykke til alle sammen!!

i lige så :D Snart i mål !! =)

Gratulerer med 36 uker :D Fantastisk!!
Lov å håpe på fødsel før tiden,hehe.

Fikk storesøster en uke før tiden,så håper lillesøster er like grei og ikke bestemmer seg for å bli værende over termin ;)
Hver gang jeg drømmer om fødslen kommer hun i uke 36,meeeen det tviler jeg sterkt på skjer :p

Er 36 uker i dag jeg også  Og holder akkurat på å vaske alt babytøyet, og det er så koselig at jeg måtte gråte en skvett isted

Ja jeg lever i håpet om at han snart vil ut =)
Jeg skal feste basen til sete, å gjøre klart sengen på vårt rom denne uken.Må ha noe å gjøre på på kveldene. hehe.
Så tror jeg at jeg skal begynne å bake litt som jeg kan lagre i fryseren til barselbesøk :)

Vi bor i Odda så er en 2,5t kjøring til Haugesund ca.Har ikke så veldig lyst dit da men...Er så stort sykehus og mangen du må forholde deg til og ikke kjenner du til de og ikke de til meg osv.Så håper de kan sette meg i gang uka før de stenger eller at e kjeme av meg selv

ranger skrev:

Vi bor i Odda så er en 2,5t kjøring til Haugesund ca.Har ikke så veldig lyst dit da men...Er så stort sykehus og mangen du må forholde deg til og ikke kjenner du til de og ikke de til meg osv.Så håper de kan sette meg i gang uka før de stenger eller at e kjeme av meg selv

krysseer fingrene for deg =) kjedelig med så lang reise til fødestedet ja

Grattis..:) Du får be mannen din fylle deg godt opp med mannejuice,siden dette skal hjelpe på livmortapp modninger..:)

ranger skrev:

E da lengre for deg å kjøra te Sunde, og ambulanse båten øve Stord, elle får du ikkje velga sjøl ? utruli skjedelig med den bilturen vist riene e begynt (godt da i da minsta e tunnel igjennom djuvet nå då ;))
Håpe for din del du får bli i Odda! Det e jo såklart da kjekkaste :-D

Litt usikker men tror det er litt lengre for oss til Stord.
Hadde kanskje fått velge selv men det var lissom Haugesund med engang når fødsel ble nevnt.
Sorry at det tok litt tid før e svarte :)

hope<3 skrev:
Da var jeg kommet til 36 uker:):) så nå kan småen bare komme om en ukes tid ;):p selv om jeg er ganske sikker på at det blir overtid som sist ;)

Grattis med 36 uker!!

Back
Topp