jippi 14 uker igjen

McGurk

Glad i forumet
Deilig følelse og se at det bare er 14 uker igjen og jobbe.... Skal ha ferie uke 27 -31 og da er det lite sjangs for at jeg går tilbake for 2 uker før jeg går i permisjon.....Er jo bare så deilig og alle de dagene som går bort i helligdager i april og mai.Tiden vill jo bare fly.....

Så deilig!!!
Jeg skal ha en ule ferie i mai og to i juli, så de blir så utspredt. Men jeg føler det komemr til å gå fort likevel [:)]

Sist gikk jeg gravid på vinteren og det var skikkelig slit.... så det er så godt å  se snøen smelte og våren er på vei....Gleder meg veldig...

Ja, føler tiden kommer til å fly de neste månedene!

Skal bare jobbe fem dager nå, så har jeg ferie i en uke og fire dager, og så når jeg begynner på jobb er det bare en uke til den ordinære ultralyden, og så er det plutselig mai.
Og da har jeg bursdag, og det er et par fridager og vi skal ha treff med BV jente i Oslo, og.. alt kommer til å gå så fort [:D]

og sommerferien flyr jo som alltid.. Og det blir nok ikke mye jobbing nei etter ferien. Kanskje noen uker, men det er jo ingenting.

Åååh, perfekte lille septemberbarn *koser seg på magen*

Ja, gurimalla, tenk på det da!

Jeg har jo sagt opp jobben (nei, nå lyver jeg, men jeg SKAL si opp) min, og har siste dag 30 juli. Skal ha ferie hele juli da, så jeg skal om bekkenet holder seg kun jobbe ut juni, så blir det flytting på oss *glede seg*

Gikk gravid på samme tid sist igrunn, bare litt senere ute, siden storebror er oktoberbarn, husker sommeren som grusom varm og tung, og forventer den ikke egentlig til å bli noe lettere, siden jeg er 7 mnd på vei da[8D]

Men for all del, er heller varm og tung om sommeren enn å gå rundt med hjertet i halsen på hålka midtvinters ja!

så deilig![;)]

ORIGINAL: littlebaby2010

ORIGINAL: Ønsker sin egen

Ja, føler tiden kommer til å fly de neste månedene!

Skal bare jobbe fem dager nå, så har jeg ferie i en uke og fire dager, og så når jeg begynner på jobb er det bare en uke til den ordinære ultralyden, og så er det plutselig mai.
Og da har jeg bursdag, og det er et par fridager og vi skal ha treff med BV jente i Oslo, og.. alt kommer til å gå så fort [:D]

og sommerferien flyr jo som alltid.. Og det blir nok ikke mye jobbing nei etter ferien. Kanskje noen uker, men det er jo ingenting.

Åååh, perfekte lille septemberbarn *koser seg på magen*

Hei. Når skal det være oslo treff? Har ikke fått med meg det jeg.

*prøver så godt hun kan å huske*

Var det... Lørdag 15.mai som ble bestemt? [8|]

vettu, jeg husker ikke helt, men det går nok tråd om det igjen når mai nærmere seg [:D]

hørtes ikke så fryktelig lenge ut igjen når du sa det på den måten =)
Jeg skal spare hele ferien min til november så jeg får 5 uker ekstra før jeg må tilbake  jobb :-) Og skal ta 4 uker sammenhengende ferie neste år når permen er slutt slik at den blir litt lenger :-)

godt og ha noe og se frem til[:)]

hjemmeværende jeg, så er ikke så mye fridager og se frem til[8D]

men gleder meg massemasse til sommern[:D] åsså gleder jeg meg litt til snuppa forhåpentligvis begynner i bhg i august... blir spennende både for meg og henne[:)] og når hun er begynt i bhg så er det bare 1-2 mnd til nye babyen melder ankomst[:)]

Back
Topp