Jippi!! 12 uker idag =)

Moira

Glad i forumet
Da var 1/3 av svangerskapet unnagjort. Nå er det egentlig mest kos igjen =)

Har de siste dagene begynt å bli skikkelig kvalm, og det har jeg ikke vært siden uke 8... Ubehagelig!! Eneste som funker er mandariner, så nå er jeg så sur i magen at det er helt forferdelig (har veldig sensitiv mage, og skal ingenting til før jeg får vondt og en form for betennelse i tarmen), men om jeg må velge mellom kvalmen eller denne sure ekkle magen, så velger jeg glatt sur mage!

Ellers spretter magen bare mer og mer, og nå teller jeg ned til uke 18 og ordinær ul =)

Hipp hipp hurra for 12 uker

Gratulerer med 12 uker!

Håper ikke kvalmen varer lenge. Selv har jeg vært kvalm siden før mensen uteble og det blir bare verre og verre.

Gratulerer med 12 uker og første trimester ferdig :) Jeg følger etter på fredag..

Håper kvalmen gir seg snart da.. har du vært så dårlig de andre svangerskapene også?

Gratulerer med 12 uker!:-) Gleder meg til jeg også kommer dit om et par uker! Får håpe kvalmen gir seg snart, den er jeg også ekstremt lei av nå!

Gratulerer så mye:) 

Gratulerer med 12 uker

Kommer etter om noen dager.

Hurra!!!

Gratulerer mye!!!

Gratulerer med 12 uker! hurra og hipp hipp jubelhurra! :D

blåkanin skrev:
Gratulerer med 12 uker og første trimester ferdig :) Jeg følger etter på fredag..

Håper kvalmen gir seg snart da.. har du vært så dårlig de andre svangerskapene også?

Å ja jeg har vært myyye verre enn dette også. Jeg har til nå bare kastet opp et par ganger siden jeg fant ut at jeg var gravid - mens med jentene så lå jeg strak ut på do til uke 16. Kastet opp hver eneste dag, og lå stortsett på sofaen bare. Nå fungerer jeg jo, er bare irriterende at kvalmen kom tilbake nå etter å ha vært borte såpass lenge =)

Gratulerer med 12 uker! :)) Ser veldig frem til det er min tur om vel to uker :)

Gratulerer så mye!!!

Gratulerer med 12 uker!  :)

Jeg er også 12 uker i dag, utrolig deilig å være over "kneika" :)

Skal på første kontrollen på onsdag og håper veldig jeg går høre hjertelyden :)

rock on skrev:
Hipp hipp hurra for 12 uker

Signerer bare denne jeg! :-)

Back
Topp