jippi... å trist!!

bambii86

Glad i forumet
fikk 5 valper lørdag:) men den ene døde i natt:(var syk, hadde ligget i dårlig fostervann..

så trist at den ikke klarte seg.. Men det var vel ikke meningen, og kanskje den bare hadde vokst opp til en syk voksen tilværelse??

GRATULERER med valper!
Hva slags hunderase er det snakk om? Er du oppdretter? :O

Gratulerer med valper[:)] Får vi se bilde?
Trist at den ene døde da...[:(] h*n har det nok fint der h*n er nå[:)]

gratulerer med valper da, hvordan sort er de da?  trist at en ikke klarte seg da, men naturens dag desverre. kos deg masse med de friske da[;)]

shetland sheepdog valper, er oppdretter av rasen:) kjempe fine familie hunder....[:D]............ en tispe å 3 hanner[:)] den som døde hadde nok blitt veldig forgiftet av fostervannet..

Det er jo en NYDELIG rase! :D

Liker sånne små energiske hårballer jeg.
Men guri så mye pelstell det er på de da! :P

Så gøøy.. Jeg hadde også en oppdretter drøm en gang i tiden. Må være så spennende med nye valper og alting! Lykke til!

er ikke så mye pelsstell egentlig, børster de ca en gang i månten[:D]
ORIGINAL: Goth.mummy

Det er jo en NYDELIG rase! :D

Liker sånne små energiske hårballer jeg.
Men guri så mye pelstell det er på de da! :P

Så gøøy.. Jeg hadde også en oppdretter drøm en gang i tiden. Må være så spennende med nye valper og alting! Lykke til!

Har japansk og tysk spisshund jeg, og de har jo samme pelstype. Men jeg syns de RØYTER noe så inni granskauen,så jeg børster 2 ganger pr uke.
Ikke det at de trenger det pga utseende på pelsen, men fordi jeg blir så plaget av alt håret overalt O__O

Hvordan klarer du å bare børste 1 gang i mnd? Blir det ikke masse hår overalt da?

uff ja slik er kjett [&:]
1 januar 2008 fikk hunden vaar 7 valper,men 2 av de dode. Det var uuuutrolig trist [&:]

Oh så fine!!! De er jo kjempesøte, de!!!!
Kusina mi har en sånn en tysk spisshund og den er jo bare helt til å spise opp!

Har japansk og tysk spisshund jeg, og de har jo samme pelstype. Men jeg syns de RØYTER noe så inni granskauen,så jeg børster 2 ganger pr uke.
Ikke det at de trenger det pga utseende på pelsen, men fordi jeg blir så plaget av alt håret overalt O__O

Hvordan klarer du å bare børste 1 gang i mnd? Blir det ikke masse hår overalt da?

bambii86: gratulerer med valper! Så koselig. Men det var leit at en døde da[&:]

så lenge de ikke røyter trenger jeg ikke gjøre det oftere,men om de har røyteperiode er det jo noe annet, å om de slipper hår samler det seg liksom i "baller" bare plukker opp:)

Back
Topp