Jinxa..

kailin

Glad i forumet
Håper jeg ikke jinxa sv.skapet nå ved å kjøpe doppler og at mange vet om det allerede!,kom plutselig friskt blod, pg det er nytt for meg.. vant med spotting, men dette var nytt for meg.. litt småstressa!

Det tror jeg nok ikke du har gjort. Det er vanlig med både spotting og blødninger så vidt jeg vet.
Doppler har jeg og sett litt på :)

Ja vet, men var uvant for meg å blø rødt.. har hatt brun spotting så og si hele tiden, så dette var nytt. Spesielg siden jeg har lagt i ro og sove i natt:p
Tok å bestilte med gyn time på privat selv om jeg ikke har henvisning, så ser jeg om jeg får time eller ei.. hadde vært greit å fått en time så jeg fikk tul og bekreftelse på om der er noe eller ei :-)

Ja vet, men var uvant for meg å blø rødt.. har hatt brun spotting så og si hele tiden, så dette var nytt. Spesielg siden jeg har lagt i ro og sove i natt:p
Tok å bestilte med gyn time på privat selv om jeg ikke har henvisning, så ser jeg om jeg får time eller ei.. hadde vært greit å fått en time så jeg fikk tul og bekreftelse på om der er noe eller ei :)

Håper du får time, og ro i sjelen :) Sluttet å blø da?

Håper du får time, og ro i sjelen :) Sluttet å blø da?

Håper jeg å :-)
Usikker.. kom når jeg gikk på do, så har ikke sjekke noe. Er ikke noe koagler eller lignende så tror det gårbra, men greit med en sjekk :-) hadde tul med første barnet også :-)

Back
Topp