Jinx......

llunah

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Ja- jeg som tenkte at jeg var i så god form-
Ikke så veldig kvalm (bare jeg passet på å spise innimellom osv)
Skulle jeg aldri ha sagt-
Nå sliter jeg med å ikke kaste opp HELE TIDEN...:depressed::hungover:
 
Føler med deg! Jeg har skrytet så av at formen har vært såååå fin, også i helga gikk alt i dass og nå har jeg aldri følt meg verre! :yuck:
 
Huff, så kjipt! Hvor langt er dere? Jeg er uke 8 nå, og føler meg uggen og småkvalm litt til og fra. I morgen skal jeg på ferie så jeg håper inderlig at det ikke blir verre da!
 
Jeg har begynt å føle meg småkvalm i dag, men ingen oppkast enda!! :nailbiting:
 
Vært konstant kvalm og på felgen siste 1,5 uke. Er midt i uke 8 nå. Jeg kasta inn håndkleet i dag og tok en tur til legen. Fikk resept på Afipran og en sykmelding, slik at formen ikke skal ødelegge 3uker ferie som jeg startet i går. Så har jeg disse til gode. Anbefales :hungover:
 
Ja- jeg som tenkte at jeg var i så god form-
Ikke så veldig kvalm (bare jeg passet på å spise innimellom osv)
Skulle jeg aldri ha sagt-
Nå sliter jeg med å ikke kaste opp HELE TIDEN...:depressed::hungover:
Huff så sjipt! Hvor langt er du på vei? Jeg var også veldig god i nesten to uker før jeg plutselig kasta opp igjen i helga. Har ikke kastet opp mer etterpå, men maten kommer i retur flere ganger daglig og stopper øverst i halsen/bakerst i munnen. Skikkelig ubehagelig!:depressed:
 
Er i uke 7 nå...
husker ikke når det kom sist-

11 år siden jeg var gravid sist og sånne ting har jeg fortengt :wideyed:
 
Helt elendig her også. Kasta inn håndkleet og ble sykemeldt til uke 12 nå. Fungerer ikke og kaster bare opp alt.
 
Jeg kjøpte sånne armbånd fra apoteket i dag for jeg prøver gjerne alt nå, kvalmen er jo helt utholdende. Jeg er bare (rundt 6+3, er ikke sikkert, for orker ikke å sette meg ned å sjekke heletiden) men ja startet i uke 5 sist også, jeg håper seriøst at jeg kan finne noe som funker denne gangen. Så nå sitter jeg med armbånda på og håper på mirakler
 
Back
Topp