Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bestilt et par ganger fra ebay,og alt jeg har bestilt er pakket minst muligMen du blir sjokka når den kommer, for den er pakka sånn at den ser skikkelig liten utJeg fikk helt noia og tenkte "søøøren, var den så liten??" og så er størrelsen på pakken bare "dybden" på veska
![]()
Hm. fikk min i forrige uke, kan sjekke når jeg bestilteHar bestilt et par ganger fra ebay,og alt jeg har bestilt er pakket minst muligmen tar vell ca 2 uker før den er her oppe,kansje 3 å :/
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Men jeg bor øverst oppi finnmark,tar 1 uke ca fea oslo å hit oppJeg bestilte 13/2, så da tok det vel to uker ca![]()
Er posten så fantastisk treg altså? Jeg bor nesten øverst i Nordland, så det er jo et stykke fra Oslo, men ikke like langt..Men jeg bor øverst oppi finnmark,tar 1 uke ca fea oslo å hit opp
Ja,den er så tregEr posten så fantastisk treg altså? Jeg bor nesten øverst i Nordland, så det er jo et stykke fra Oslo, men ikke like langt..![]()
Jeg ble overraska nå sist da jeg bestilte frø, de tok ikke mer enn ei uke fra kinaJa,den er så tregmen kan jo bli overrasket da
sist jeg bestilte fra england tok det bare 1 uke