Jillian Michaels

• Trådstarter Trådstarter Frk.Celin
  • Opprettet Opprettet
er nok muskelmassen hun tenker på..
jeg tok ks og vel hva kan en si om magemusklene..

Helt klart... magen er ikke den samme[:D][8D]
Men jeg ofrer kroppen tvert for et barn.... og de som mener noe annet er ikke klar for barn allikevel, så like greit[:)]

Det er jo veldig individuelt om kroppen blir "ødelagt" eller ikke da. Du er jo veldig heldig som har en penere kropp nå enn før du ble gravid. Kan ikke si det samme her, masse strekkmerker, magen er ikke like stram heller, magen går jo an å stramme opp igjen, men strekkmerkene er jo der for evig [&:] MEN det er jo verdt det, hadde ikke bytta det for en perfekt kropp liksom [:)]

Hmmm....for det er jo tross alt ikke verdt å se litt verre ut etter at man har fått en nydelig skappning????? Forresten så har vel hun LITT bedre utgangspunkt enn noen av oss til å få tilbake musklene fort.

kroppen min r faktisk helt forandret, fått mage, "lovehandels", brystene henger osv. Noe jg aldri har hatt før, men jg veier nesten d samme som før fødselen (1-3 kilo mer). Så skjønner hva hun mener! MEN d r altfor overfladisk for mg, jg r mamma og kroppen betyr veldig lite når man får oppleve mirakelet m å bære frem et barn[:D]

Jeg syns det er verdt det, men føler meg ikke akkurat fresh lenger med vrengte bukselommer til pupper osv..men ville aldri gjort det anderledes, snuppa mi er SÅÅÅ verdt det [:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Helt klart... magen er ikke den samme[:D][8D]
Men jeg ofrer kroppen tvert for et barn.... og de som mener noe annet er ikke klar for barn allikevel, så like greit[:)]

som je skulle sagt det selv [:D]

Tja.. jeg kan forstå henne litt jeg da. Var lubben før jeg også, så slanka jeg meg og fikk en fin og slank kropp, men etter graviditeten er den blitt halveis lubben igjen og så kom jo de stygge strekkmerkene.. Når hun ikke har barn fra før så vet hun jo ikke hva hun går glipp av [:)]

Back
Topp