jill

ORIGINAL: Lena 74

ORIGINAL: anniegotagun

ORIGINAL: ava_adore77
Det var enda godt... [;)] 
Nå skal det sies at jeg etter å ha møtt folk én gang, ikke alltid husker navn, men jeg klarer rimelig raskt å "koble" navn til person i neste omgang. Har vel noe av samme grunn som at jeg "ser" farger tilknyttet tall og bokstaver. Hehehe... Jeg er merkelig.

Det er vel egentlig en psykisk "lidelse" har jeg hørt [:D]
Men det er kreative mennesker som har det sånn. Har ei venninne som ser farger til alle dager og mnd også. Sprøtt! [8D]

Ja så en dokumentar om sånne lidelser på tv her om dagen!!! ho ho

Ja, jeg såg den dokumentaren, jeg også. Det er vel noe me god kontakt mellom høyre og venstre hjernehalvdel, tror jeg. Og er vel noe av grunnen til den ofte overkreative hjernen min... [;)] Den er SLITSOM av og til, asså!!

Men moro at det er lere som har det sånn, da!! [:D]

Ra81, du er forresten lys blå/lys lilla for meg! [;)]
Annie, rød-orange her også!
Lena, tror du er mer stålblå her! (sterk)
bondekona, varm-gul

Ja, jeg såg den dokumentaren, jeg også. Det er vel noe me god kontakt mellom høyre og venstre hjernehalvdel, tror jeg. Og er vel noe av grunnen til den ofte overkreative hjernen min... [;)] Den er SLITSOM av og til, asså!!

Men moro at det er lere som har det sånn, da!! [:D]

Ra81, du er forresten lys blå/lys lilla for meg! [;)]
Annie, rød-orange her også!
Lena, tror du er mer stålblå her! (sterk)
bondekona, varm-gul

Merkelig assa, har hørt i en eller annen sammenheng at jeg er en blå type!! Har aldri skjønt hva det vil si da.. he he
Blåøyd ja... [8D][8D] i flere betydninger...

ORIGINAL: Lena 74

Merkelig assa, har hørt i en eller annen sammenheng at jeg er en blå type!! Har aldri skjønt hva det vil si da.. he he
Blåøyd ja... [8D][8D] i flere betydninger...

Hehehe... Tviler på det er mange som mener du er blåøyd, Lena. Er vel mer i retning av hva jeg ser. Sterkt. [;)]

ORIGINAL: bondekona

Morsomt!
Rart hvordan vi setter hverandre i "bås" liksom. Beskriver andre for å huske dem. Det er vel noe av dette som er auraen vår, er det ikke??

Jeg tror det er det, i alle fall!! Men ofte har det med navnet å gjøre også. Ta f.eks. "Siv". Det er et gult navn for meg. "Benedicte" er faktisk rosa-lilla, men den fargen passer ikke på alle som heter det likevel... [;)]

jeg som har følt meg som en outsider hele livet...nei da, men bra at andre skjønner hva jeg mener! vanskelig å forklare, men det blir bare at man tenker en farge når man tenker på en person. For min del kan den fargen endre seg, men det er sjelden eller tar lang tid[:)]

Bondekona: du er varm-gul for meg også!

Ava: du er en kraftig lilla-farge, men ikke helt mørk!

ORIGINAL: ra81

jeg som har følt meg som en outsider hele livet...nei da, men bra at andre skjønner hva jeg mener! vanskelig å forklare, men det blir bare at man tenker en farge når man tenker på en person. For min del kan den fargen endre seg, men det er sjelden eller tar lang tid[:)]

Hjelp!!! Og jeg går jo ikke i fotformsko, engang!!! [;)]

ORIGINAL: ava_adore77

ORIGINAL: ra81

Hjelp!!! Og jeg går jo ikke i fotformsko, engang!!! [;)]

he, he...ser ingen flagrende skjerf heller altså[;)]

ORIGINAL: bondekona

Det du sa om navn, Ava, at navn har farger men ikke alltid fargene passer på folka! Det er jo det som gjør det så vanskelig med navn på baby'n! Må liksom se'n før navnet kan bestemmes.

Og jeg ble skikkelig overrasket da jeg så deg! Jill hadde jeg HELT andre assosiasjoner til!!!

Hehehe.... moro å overraske av og til, da! [:D]

Back
Topp