Jiippiiii jeg skal til paris

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja da har vi bestilt tur til paris.. [:)]
Bare meg og sambo skal på en romantisk tur til Paris..
Vi reiser den 26 mai og kommer hjem den 29 mai..

Gud som jeg gleder meg..
Men gruer meg til å være borte fra Noah så lenge da..[:(] Men jeg har jo vært borte lengre fra han før..

Noen som har vært i paris her da??
Hva må vi få med oss????

Sååååååå deilig riktig god tur. Min mann og jeg kjørte dit for ett par år siden. Jeg digger Disney så om du gjør det må dere på Disney Land. Ellers syntes jeg Lovre var flott se Mona Lisa.
Deilig med litt kjæreste tid. Skal til New York med min elsk i Mai. Gleder meg masse. Tullene skal til besteforeldene. Blir kos for dem og for oss. Kommer blide, forelsket og glade tilbake.

så kjekt da,deilig å være skikkelige kjærester også innimellom[:)]

God tur.
Kose dere masse, det hørrtes helt herligt ut[:D][:D][:D]

Gud så heldige dere er [:D] Misunner dere veldig... [;)]

Skjønner du kommer til å savne lille gutten, men man trenger virkelig alene tid sammen [:D]

Så koselig!
Det blir nok en herlig tur!!

Så deilig

Kos dere masse [:)]

Så kjekt då[:D] dei har en slik buss kjede som kjører rundt i 3 forskjellige "baner"- dei dekker alle severdighetene og du kan hoppe av og på hele dagen/helgen hvis du kjøper ett dags/helge-pass. Er helt genialt for då slipper du å tenke på korleis du skal komme deg fra plass til plass,og så går det buss hele tiden. Pluss at du får ørepropper på bussen så du kan høre på informasjon underveis på turen[:)] god tur

paris er ett kjmpe fint sted..har vært der to år på rad og vil gjerne tilbake igjen..

er masse å se på der,men det er helt avhengi av hvor i paris du skal være..
selv har vi ligget sentralt i paris slik at vi har kunnet gått til alle stedene..

eifeltårnet: veldig fint på kveldstid,masse lys i det..ta med dere ett lite teppe og en  eller to flasker med vin og kos dere på plassen forann  tårnet..

triumfbuen: gaten champs-elysèes er og fin,mye traffikk,men oxo mye å se...høyre side av gaten er det levlige priser,mens på venstre er det ganske så dyrt...

lafyette: er ett stort handle senter..selv har jeg ikke vært der..

invalides er oxo fin å se på...har bare sett utsiden..

ellers så er det masse fine kafèer der og restuaranter...

gå langs vannet og få med eg alle de husbåtene som ligger der,ta en tur til pont alexandre 3 og opplev den flotte film bruen...

er så masse jeg kunne sagt,men det må liksom oppleves selv...

husk kamera,for det er mye fint å knipse av der..

Ååååå så deilig da blir godt å komme seg vekk litt å bare være kjærester.

JA vi skal kose oss masse og få med mest mulig..
Gleder meg kjempe masse..[:)]

Back
Topp