Jiiippiiiiii... Fant meg en piratbukse

Love4two

Forumet er livet
Jeg har kjøpt meg en piratbukse på H&M på Oslo City. Og den skal jeg ha på jobb i morgen. Blir så deilig å slippe å ha på bukse ute i vårsola, smeltet jo helt bort på jobb på mandag [X(] Fikk kjøpt noen singletter med god stretch, sånn at de kan brukes etter svangerskapet også. Ble så glad jag [:D]

å så deilig da... kjekt å kjøpe seg noe nytt.Ha r lyst til det eg og... Hva kostet den? har ikkje vært i butikker på veldig lenge..

Den kostet 250,- (249,-) og den har en god strikk med knyting i livet. Tror det var LOGG.

Åååh, jeg vil også ha sånn. Da vet jeg hvor jeg skal etter jobben idag! [:)]

uff ja jeg også må begynne å hamstre inn på sommerkler snart.. Alle klærene fra ifjord sommer passer jo ikke enda [8|] Låner shorts o.l av sambo imens jeg [;)]

Jeg har sett på de buksene. Skal kjøpe meg et par stk på torsdagen...moro å fornye seg litt. Og det er jo viktig å føle seg litt fin mens man går gravid også!!

Grabba med nye bukser!

M

Trenger meg noe nytt sommertøy jeg oxo..Har ikke noe som passer her fra i fjord...[:'(]

De har fine ola-piratbukser på HM også!!!

heldig er dere som bor i oslo, når det gjelder utvalg av klær... har så lyst på noe nytt... men INGEN butikker med gravid klær i denne byen[:@], bestilte fra H&M, men det er dårlig utvalg i katalogen i forhold til butikken... skal snart til syden... hadde vært godt med noe nytt til da...

Hadde på piratbuksen på jobb i dag og det var bare så utrolig å ha åpne legger i varmen. Ble kjempe solbrent på vristen, hadde på sandaler og tenkte ikke på å smøre meg der. Det er deilig å jobbe i barnehage i disse dager, men skal si varmen tar på en gravid kropp også.

Takk for gratulasjonene [:D]

Back
Topp