Jiiippi..=)

Happy-star

Forelsket i forumet
I dag har vi vært på ultralyd. Alt såg bra ut og fikk mange mange bilder. Var kjempe kjekt å se. Glemte helt av å spør om 3d men det gjør ikke noe. Fikk termin 10 mai:) I stede for 12 mai. Hvordan endres dette på terminlisten vår?:) Så er 19 uker på vei i dag fikk jeg vite. Var så kjekt og såg lille gullet så godt. Så glad alt er bra. Ser ut som vi får en søster til Julia så da blir det to jenter på oss tenker vi siden dette nok er sistemann:) Skal nytes hele veien:) Noen forlslag på jentenavn som passer til Julia? så setter vi pris på det:) Å så lykkelige vi er:):)

Om terminen er 10 mai - så er du 19 uker i morgen ;) Jeg har termin den  9 mai - og er 19 uker idag =)

Enda ei jente i klubben <3 Koselig!!!! Gratulerer så masse med vellykket UL og frisk baby i magen <3

gratulerer 

Moira skrev:
Om terminen er 10 mai - så er du 19 uker i morgen ;) Jeg har termin den  9 mai - og er 19 uker idag =)

Enda ei jente i klubben <3 Koselig!!!! Gratulerer så masse med vellykket UL og frisk baby i magen <3

jeg har termin 10 mai og er 19 uker i dag :) er litt forskjellig fra sykehus til sykehus ;)

Grattis med ei jente til :) vi får også ei jente til Jeg er 19 uker i dag med ord.ul- termin 9. Mai. Da har jeg sett på bv's termintelling, fikk den ikke til å stemme med jm på sykhuset som sa jeg var 17+4 på ord.ul-dagen (onsdag 30/12)... Skal spørre min jm på torsdag. Spiller ingen rolle egentlig men blir jo litt forrvirret :P

ja det er litt forvirrende å få ulike svar på hvor langt man er på vei. Legen min sa jeg var 18 + 5 når termin var 10 mai og jordmoren sa 19+0:) de var enig om termin og det har alle vært og termin er viktigst syns jeg:) forholder meg til den:) takk for gratulasjonene forresten og gratulere dere også:) spennende tider i møte:) tenker på hvilke navn som passer til Julia nå og har ikke bestemt oss enda... Forslag?:) litt kjekt at søstrenes navn passer litt:)

Gratulerer med den lille jenta. Hadde selv ul i dag og fikk termin 10 mai og fikk vite jeg er 19 uker i morgen. Men når jeg sjekket på internett blir jeg ikke 19 uker før til torsdag. Merkelig det der at ukene ikke er de samme når man har termin samme dag :/

Gratulerer så mye med vel overstått UL :-)

Gratulerer med vellykket ul og jente nr 2!så koselig:)

Gratulerer med liten jenteskatt i magen!!

Det er mange fine navn som passer til Julia da..

Aurora
Vilja
Thea

Gratulerer masse!! :-D
Og lykke til med å finne et navn som passer :) Har god tid igjen enda :)
Hva har dere evt tenkt på?

Gratulerer så mye med vel overstått ul :) 

Kan desverre ikke hjelpe med navn, har ikke peiling på hva jenta vår en gang skal hete ;) Lykke til med valget!! ;) Godt vi har noen uker igjen;)

vi tenker Mali, Aline, Ronja....hva syns dere? Er så vansklig. Er jo lenge jenn men er så kjekt når det er bestemt:)

Back
Topp