jihu endelig time til ultralyd

L24

Glad i forumet
Akkurat nå mens jeg satt her og ante fred og ingen fare kom posten. Og deriblandt et brev fra sykehuset. Jeg skal på ultralyd undersøkelse 29.09... trodde jeg måtte vente lenger jeg.. er jo da bare nesten 16 uker på vei.. men jeg gleder meg. Må bare informere samboeren nå da[;)]

Det er nesten som jeg missunner deg. Å se babyen sin for første gang er bare helt fantastisk. Husk å få mange bilder med deg.

åå så heldig bare gled deg... [:)] det er en stoor opplevelse[:)]

ÅÅÅ! Så gøy! Gled deg masse! Har du vært på ultralyd før? Det første "møtet" med den lille er helt ubeskrivelig! Så gøy!! Hehe, må jo vente en hel mnd til jeg! [:D]

Heldigris..
Eg vil og sjå babyen min.[&o]
Må venta heilt t november eg[&o]
Så lenge t..

Oki jeg tenkte litt nærmere på saken og er ikk det litt tidelig å bli innkaldt til ul nå? Får jeg ny time hvis de ikke finner det de skal osv...
Uff ble nervøs jeg nå. Får prate med legen til fredag sakl dit for å lytte etter foster lyden[;)]

Jeg var 18uker på vei på UL og da satt hun terminen 14 dager frem. Det vil si at jeg egentlig var bare 16uker på vei. Hun så alt hun skulle og at det mest sannsynlig blir ei jente. Så ikke tenk på det[;)]

Kan si meg enig,gled deg[:)] vi har vert på en ul allerede siden det er "prøverør" barn
og skal igjen i morgen[:D] gleder meg som et barn[:D] h*n var hvertfal livlig sist, så håper jo å få se nå når h*n har vokst litt mer[:D]

Koselig. Da skal du dagen etter meg [:)][:)] Gleder meg

Back
Topp