jezzz... oslo...

panterinnen

Gift med forumet
Over til noe mye kosligere jenter..[:D][:D]

Her er listen over påmelde til Oslo.

15 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax,
beta, iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, jannicke T, mamma84, trolla, beta, micamor, poca
20 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax?,
beta, iza, hege23, monicabebe(etter1700), alenemor_19, bast, mamma84, miss85, beta, micamor, poca, heie
22 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, nettemor, millemax, beta,
iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, bast, mamma84, trolla, beta, micamor, poca

Sånn utfra hva jeg ser så ser det ut som om 15 okt passer best siden mange ikke kan sent på dagen på den 20 okt.
Meeeeen.. ett langt men det der.. da kan ikke bast bli med og jeg synes bast må være med egentlig!!!

HVA GJØR VI DA????

må du slutte bast... kan da ikke få prestasjonsangst.. hvorfor det forresten??

mulig at eg ikkje blir med..men dere vil få ein super dag alle sammen! [:)]

jo.. barna skal da bli med.. jeg må iallefall ha med meg gutten min...

bast ikke vær redd, tror alle her er litt småsjenerte jeg da men.. og jeg tror nok at du er litt seriøs også [:)]
Men bra at du kan være morsom også.. [:D][:D]

Iza.. seff skal du bli med [:D][:D]

ORIGINAL: bast

Men hvilken dag blir det, vil gjerne være med jeg også......[:(]

ja spør du meg så spør jeg deg [:D][:D]

Vi får se hva folk sier når de ser dagene som går an her.. sikkert fått noen svar på dette til i morra så bestemmer vi oss for i morra kveld..

iza, det er synd synes jeg. Tror ikke det er så mange som skal på treffet som har skrevet til moderatoren da men.. men jeg kan jo ta feil jeg også.. Men trist hvis du ikke blir med!

veit ikkje om eg kan kose med med sånne typer mennesker...beklager altså, men FIORELINA GJERE EIN SUPER OG NØYTRAL JOBB!

ORIGINAL: lindaen

Jeg vil også bo i oslo[:(]

hehe lindaen... det skjønner jeg godt [:D] Men du kan jo gjøre det samme som meg..
se om det er mange i tromsø som vil være med på treff [:)]

ORIGINAL: Beta

Okay.. da blir det vel litt sent med kl 7 tenkte jeg på.. da legger jo gullet seg[:)]

ja derfor jeg mener at vi må prøve å få det til tidlig på dagen.. skrev jeg ikke det da?? hmm.. [8|]

går absolutt an å få til flere treff ja [:)]

ORIGINAL: bast

Jajajaja, flere treff....jeg også delta! *hopper og spretter og veier*[:D]

hehe.. og du som akkurat holdt på å få prestasjonsangst her [:D][:D] hihi

vi "innlandsjentene" hadde treff for en mnd siden, og vi følte alle som deg bast. Litt "grualt" siden vi ikke kjente hverandre. Men da vi møttes gikk skravla i ett, så jeg tror ikke du har så mye å grue deg til! Veldig kjekt å treffe de man prater med til daglig her inne..Kos dere...[:D]

hehe.. du er søt du. synes liksom jeg kan se deg foran dataen der du sitter å fniser [:D][:D]

Det har du rett i Pebbles [:D][:D] Det var jo bare stas [:D][:D]

ORIGINAL: pebbles

vi "innlandsjentene" hadde treff for en mnd siden, og vi følte alle som deg bast. Litt "grualt" siden vi ikke kjente hverandre. Men da vi møttes gikk skravla i ett, så jeg tror ikke du har så mye å grue deg til! Veldig kjekt å treffe de man prater med til daglig her inne..Kos dere...[:D]

[:(] Vil så gjerne være med jeg også, men den helgen som bast kan, kan ikke jeg. Vil jo at både bast og jeg kan være der slik at jeg kan få møte morrojenta vår.[:D]

Holdefastklem

ORIGINAL: lille snodig

[:(] Vil så gjerne være med jeg også, men den helgen som bast kan, kan ikke jeg. Vil jo at både bast og jeg kan være der slik at jeg kan få møte morrojenta vår.[:D]

Holdefastklem

så utrolig dumt... men kan jo sette opp en ny dato hvis dere vil det da??

Til Panterinnen: Er det bestemt at det blir den 22 så er det bestemt.

Blir vel litt mye styr å forandre den datoen igjen...

holdefastklem

ORIGINAL: lille snodig

Til Panterinnen: Er det bestemt at det blir den 22 så er det bestemt.

Blir vel litt mye styr å forandre den datoen igjen...

holdefastklem

hmmm...ja... men... hmmm.... jeg vil så gjerne at bast, lille_snodig og jannicke T skal kunne komme dem også. Er det virkelig ingen dag vi alle kan på??? Det går jo an med søndager også mener jeg eler er det en dum dag???

Men jeg spør bare for å høre..
Kan dere alle sammen helga etter?? altså den 29?? eller den helga som kommer nå???

Går jo an å se om alle kan da iallefall..?!

Jeg kan alle andre dager enn den 22. Må nesten i bryllupet til pappa.[8|] Selv om det er hans andre[:)] og den nye kona er tja hmmm

hei jeg vil også være med på treff når blirdet??
dette blir gøy treffe alle amn diskuterer med både de man er enige med og ikke!!
og iza ikke dra dette lengere nå vil du ikke komme la være men man må kunne vær voksennok til og skille mellom den diskusjon og hva et menneske er i sin helhet!!

Back
Topp