T TUTTO Andre møte med forumet 26 Okt 2005 #1 Da tikket meldingen endelig inn ; Ei lita er født. 3260 gram og 51 cm. Gratulerer så masse med den lille vennen. Gleder meg til eg får sett henne. Håper du hadde en fin fødsel.
Da tikket meldingen endelig inn ; Ei lita er født. 3260 gram og 51 cm. Gratulerer så masse med den lille vennen. Gleder meg til eg får sett henne. Håper du hadde en fin fødsel.
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 26 Okt 2005 #2 ORIGINAL: TUTTO Gratulerer så masse med den lille vennen. Håper du hadde en fin fødsel. Signerer!! GRATULERER FRA OSS OGSÅ!!
ORIGINAL: TUTTO Gratulerer så masse med den lille vennen. Håper du hadde en fin fødsel. Signerer!! GRATULERER FRA OSS OGSÅ!!
T TUTTO Andre møte med forumet 26 Okt 2005 #3 Fikk nett melding fra jettemoren's Hun ble tatt med keisersnitt, men alt hadde gått heilt fint. Så det ble ei lita keiserinne på de.
Fikk nett melding fra jettemoren's Hun ble tatt med keisersnitt, men alt hadde gått heilt fint. Så det ble ei lita keiserinne på de.
MICAmor Forumet er livet VIP 26 Okt 2005 #5 [:D]Gratulerer så mye med en Keiserinne.[:D] Ønsker henne all mulig lykke i livet. Så er det fra gravid,til bleieskifter.
[:D]Gratulerer så mye med en Keiserinne.[:D] Ønsker henne all mulig lykke i livet. Så er det fra gravid,til bleieskifter.
Kris34 Flørter med forumet 27 Okt 2005 #9 DU MÅ GRATULERE HENNE SÅ MYE, ENDELIG ER VENTETIDEN OVER. LYKKE TIL FREMOVER [:)][:)][:)] NEI HAN HAR IKKE KOMMET ENDA, VET BARE IKKE HVORDAN MAN FORANDRER TICKEREN TIL OVERTID.
DU MÅ GRATULERE HENNE SÅ MYE, ENDELIG ER VENTETIDEN OVER. LYKKE TIL FREMOVER [:)][:)][:)] NEI HAN HAR IKKE KOMMET ENDA, VET BARE IKKE HVORDAN MAN FORANDRER TICKEREN TIL OVERTID.
T TUTTO Andre møte med forumet 27 Okt 2005 #10 Skal hilse så masse når eg snakker med henne. Fikk bilde av henne på mobilen isted og for ei nusselig lita
Skal hilse så masse når eg snakker med henne. Fikk bilde av henne på mobilen isted og for ei nusselig lita
Juzzy Blir kjent med forumet 31 Okt 2005 #13 Gratulerer masse!!!!! Håper dere koser dere nå!! [:D][:D][:D][:D][:D]
supermammy Glad i forumet 1 Nov 2005 #14 [:)]Gratulerer med prinsessen,håper alt står bra til med de,å så koslig å høre att vi fødte på samme dag!!! jeg har også fått en prinsesse!!!
[:)]Gratulerer med prinsessen,håper alt står bra til med de,å så koslig å høre att vi fødte på samme dag!!! jeg har også fått en prinsesse!!!